مربی احسان حدادی گفت: با توجه به اینکه کیهانی رئیس فدراسیون زیاد سفر می‌کند، هنوز فرصت جلسه یا ملاقات برای ارائه برنامه‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش مرور نیوز، هادی سپهرزاد که به‌تازگی هدایت احسان حدادی را برعهده گرفته است در نشست خبری اظهار داشت: حدادی آنقدر باهوش است که احساسی عمل نکند. او حتی می‌توانست قبل از المپیک که مربی نداشت، من را انتخاب کند،‌ اما باید این فرصت به‌وجود می‌آمد. اگر امکانات در اختیارمان قرار دهند تمام تلاشم را می‌کنم که او را به جایگاه اصلی خود بازگردانم. متأسفانه فدراسیون در حال حاضر همکاری لازم را نکرده و برنامه ما اجرایی نشده است. از 4 دی‌ماه کارمان را آغاز کردیم،‌ اما تاکنون فدراسیون قراردادی امضا نکرده است.

وی ادامه داد: وقتی به کیهانی رئیس فدراسیون برنامه‌ها را ارائه دادیم، گفتند فعلاً دست نگه دارید، البته چون خود او زیاد سفر می‌کند هنوز نتوانسته‌‌ایم در چند روز گذشته با او ملاقات و تماس داشته باشیم.

مربی حدادی در مورد اینکه پیش از این گفته بود با فدراسیون کار نخواهد کرد، گفت: به خاطر کمک به ورزشکاران یک ماه و نیم است که همکاری مجدد را شروع کرده‌ام، باید اطلاعاتی را که دارم در اختیار آنها بگذارم. خوشبختانه ارتباط خوبی با حدادی دارم و او هم به من اعتماد کرده است.

وی ادامه  داد: از کیم مربی سابق احسان حدادی چیزهای زیادی یاد گرفتم، اما او از لحاظ روحی اصلاً نمی‌تواند کمک کند، متأسفانه فدراسیون هم این شانس را از من گرفت که بیشتر در کنار او باشم و گفتند فقط می‌توانی اردوهای داخلی در کنارشان باشی. مدرسان و مربیانی که فدراسیون می‌آورد نمی‌توانند آنچنان کمک کنند.

سپهرزاده با اشاره به عملکرد کیهانی گفت: او شعارهایی داده و باید خودش پاسخگو باشد. شاید از لحاظ خودش موفق بوده باشد اما باید تا قهرمانی آسیا به او فرصت بدهیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.