ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید از آخرین وضعیت جسمی و اهداف خود برای سال 2017 میلادی سخن گفت.

به گزارش مرور نیوز، کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی تیم باشگاه رئال مادرید در مصاحبه‌ای اختصاصی به آس اسپانیا به بهانه تعطیلات زمستانی و آغاز سال 2017 میلادی از زندگی شخصی خود همچنین ابعاد پنهان زندگی ورزشی پرده برداشت. 

بهترین بازیکن سال 2016 میلادی در ابتدای سخنان خود ضمن اشاره به صلح جهانی گفت: معلوم است که بیشتر شبیه یک رویا است و سال به سال نسبت به آن بیشتر ناامید می‌شویم. کشتار مردم و بی‌عدالتی دنیا را فرا گرفته و مشخص نیست چرا وجدان بیدار انسان‌ها مقابل این همه سیاهی هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد. 

وی در ادامه با اشاره به خانواده و پسرش گفت: من یک شهروند پرتغالی هستم و نمی‌توانم دنیا را تغییر دهم. هر کمکی از دستم برآید با توجه به مشاوره وکیل و دوستانم انجام خواهم داد اما برای من در اولویت خانواده و به خصوص پسرم قرار دارد. دیوانه‌وار عاشق پسرم هستم و تلاش می‌کنم با اینکه به ظاهر تنهاست اما بهترین تربیت را داشته باشد. او با زندگی لوکس آشنا شده و البته دوست ندارم مانند کودکانی باشد که بدون زحمت به اهداف‌شان می‌رسند. وقتی لبخند او را می‌بینم به عنوان یک پدر حس ناب خوشبختی را دارم و کودکی خود را در او مشاهده می‌کنم.

رونالدو در مورد دلخوری اخیر خود در خصوص مزاحمتی که برای پسرش ایجاد شده بود، گفت: خبرنگاران باید مراعات کنند او به خاطر من سخنان خود را مدیریت می‌کند و حتی گاهی دچار استرس می‌شود تا نکند جمله‌ای به زبان بیاورد که باعث دردسر من شود. بارها با او صحبت کردم و از پسرم خواسته‌ام از اتفاقات زندگی شخصی ما چیزی به خبرنگاران نگوید اما به محض ورود به یک محیط عمومی خبرنگاران او را محاصره می‌کنند و این اصلا درست نیست.

رونالدو درباره وضعیت تمرینات خود و دوره بدنسازی فشرده گفت: یک سال پیش مربی بدنسازی من هشدار داد که به خاطر فشار خیلی زیاد ممکن است دچار افت بدنی شوم. نتیجه آن در سال 2016 مشخص شد. به هر حال مثل گذشته سرحال نبودم اما در همین شرایط بهترین بازیکن جهان شدم و از این بابت بسیار خوشحالم.

رونالدو در یکی از مهم‌ترین بخش‌های سخنان خود در پاسخ به سؤال خبرنگار آس درباره معنا و اهمیت پول و ثروت گفت: از یک خانواده فقیر ریشه گرفته و اکنون بسیار ثروتمند هستم. اگر بگویم از پول خوشم نمی‌آید دروغ گفته‌ام اما به خصوص برای نیمه دوم زندگی خود شک ندارم که برای این مقوله بی‌اهمیت دیگر به آب و آتش نخواهم زد. اکنون زمان آن رسیده که خیالم درباره آینده پسرم و البته خانواده خود راحت شود و پس از آن شروع به خرج کردن ثروت خود کنم. راه آن را خوب می‌دانم. با 4 سازمان مردم‌نهاد و خیریه در کشورم پرتغال مذاکره شده و برای بازسازی و کمک دائمی به صورت ماهیانه به آنها آماده‌ام. همچنین به زودی قراردادی با یونیسف در پروژه پیشگیری از گسترش ایدز در جهان منعقد خواهد شد.

رونالدو در باره صفحات مربوط به فضای مجازی گفت: من در اینستاگرام فقط یک صفحه اختصاصی دارم که آن هم مشخص است و در وب‌سایت رسمی باشگاه رئال مادرید تبلیغ می‌شود. جز آن هیچ آدرس یا صفحه‌ای را تائید نمی‌کنم. شایعه کسب درآمد 400 میلیون دلاری از صفحه اینستاگرام نیز برای من کاملا مضحک است و هر صفحه‌ای به نام من ارتباطی به من و خانواده‌ام نخواهد داشت.

رونالدو در پایان با اشاره به آینده فوتبال خود گفت: شرایط فیزیکی خوبی دارم. نگران مصدومیت نیستم. تلاش می‌کنم در سال 2017 با رئال مادرید بار دیگر در اوج باشم و شادی را به پسرم، خانواده‌ام، هواداران رئال مادرید و مردم جهان هدیه کنم.