رسانه‌های قطر درباره دو بازیکن ایرانی الاهلی اخبار ضد و نقیضی را منتشر کردند.

به گزارش مرور نیوز، رسانه‌های قطر امروز درباره آینده مجتبی جباری و پژمان منتظری در تیم الاهلی قطر اخبار ضد و نقیضی را منتشر کردند.

روزنامه الرایه قطر نوشت: باشگاه الاهلی با ماندن سید عدنان، مدافع بحرینی برای پایان فصل موافقت کرده است و رسما نامه‌ای را به باشگاه الحد بحرین فرستاده است تا او را تا پایان فصل نگه دارد. به نظر می‌رسد باشگاه بحرینی با این درخواست الاهلی مشکلی ندارد. البته باید منتظر ماند زیرا پژمان منتظری، مدافع ایرانی دوران مصدومیت خود را گذرانده است و به ترکیب تیم برگشته است. اکنون باید دید که باشگاه الاهلی قرارداد او پایان می‌دهد و مدافع بحرینی را جایگزین او می‌کند یا او را نگه می‌دارد.

این روزنامه قطری در ادامه خبر داد: شاخص‌های زیادی وجود دارد که موبیلی، جباری و منتظری در الاهلی می‌مانند. ماندن جباری تاحدودی قطعی است زیرا مصدومیت او جدی نیست و مدت زیادی از میادین دور نخواهد بود. الاهلی احتمال زیاد به دنبال دادن قرضی یاسو، لژیونر ساحل عاجی است تا جباری را نگه دارد.

از طرف دیگر روزنامه الشرق مدعی شد: باشگاه الاهلی برای تمدید قرارداد سید عدنان به باشگاه الحد بحرین نامه‌ای فرستاده است. اکنون این سوال مطرح می‌شود که این مدافع بحرینی جایگزین کدام لژیونر می‌شود. آیا او به جای منتظری می‌شود یا یاسو، ساحل عاجلی یا جباری مصدوم؟

با این تفاسیر و اخبار متفاوت از سوی رسانه‌های قطر باید منتظر ماند که آینده این دو بازیکن ایرانی چه خواهد شد.