سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از نفرات سال قبل به رده بزرگسالان رفته‌اند، تغییرات زیادی در این رده داشته‌ایم اما نگران رفتن آنها نیستم.

به گزارش مرور نیوز، حمید باوفا درباره برنامه‌های تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: قرار بود اردوی فعلی که از هفتم دی ماه آغاز شده است هفدهم این ماه به پایان برسد، اما با توجه به در پیش بودن جام تختی تشخیص دادیم این اردو تا 21 دی ادامه پیدا کند و به کشتی ‌گیران چند روز استراحت دهیم و 2 روز قبل از وزن‌کشی جام تختی در مشهد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد:‌ با توجه به اینکه هنوز زمان دقیق انتخابی تیم ملی مشخص نشده است و احتمال تغییر آن وجود دارد منتظریم تا این رقابت‌ها برگزار شود تا نفرات برتر را بشناسیم و کار اصلی‌مان بعد از انتخابی شروع می‌شود. البته ترجیح ما این است که انتخابی قبل از پایان سال جاری برگزار شود تا زمان بیشتری برای برنامه‌ریزی و شناخت و ارزیابی نفرات برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ملی‌پوشان جوانان به رده بزرگسالان رفته‌اند، تغییرات زیادی داشته‌ایم، اما به هیچ عنوان نگران این موضوع نیستم چرا که چنین مسائلی در رده‌های پایه طبیعی است و ما باید برنامه ریزی و کار خودمان را انجام دهیم.

باوفا در خصوص برنامه‌های تیمش گفت: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی آسیا 25 خرداد ماه و قهرمانی جهان دهم مرداد ماه سال آینده برگزار خواهد شد، پیشنهاد ما حضور در یکی، دو تورنمنت برای محک نفرات است که به همین منظور تورنمنت گرجستان و جام قهرمانان ترکیه را پیشنهاد داده‌ایم.