من در کارم سعی کردم که صداقت داشته باشم و سالم کار کنم اما عده ای بازیکن می خواستند سابقه ام را خراب کنند که خدا دستشان را رو کرد.

به گزارش خبرنگار مرورنیوز، علی لطیفی سرمربی سابق اکسین البرز در خصوص جداییاش از این تیم گفت: بعد از اینکه باشگاه مایل نبود با فیروز کریمی کار کند چندین بار به من پیشنهاد شد که بعنوان سرمربی کار کنم اما من بخاطر کسوت مجبور شدم پیشنهاد را رد کنم تا مدیران اکسین البرز علی رغم میل باطنی با فیروز کریمی بعنوان سرمربی کار کنند. این در حالی است که فیروز کریمی علاقه زیادی داشت تا بازیکنان را خودش جذب کند به همین دلیل من بعنوان مدیر فنی تیم انتخاب شدم.

وی در ادامه افزود: در ابتدای فصل فیروز کریمی قولهایی به مدیران اکسین داده بود که نتوانست آن را عملی کند به همین دلیل عذر وی را خواستار شدند و من را بعنوان سرمربی انتخاب کردند من هم نمیدانستم که قرار است چند بازیکن که از اول فصل به این در و آن در زدند آویزان شدند اعتصاب کنند، به همین دلیل در بازیهایی که من سرمربی بودم نتوانستم نتیجه لازم را بگیرم ناچار شدم استعفا کنم.

لطیفی در مورد تبانی صعود اکسین البرز به لیگ یک گفت: تیم ما در این خصوص متهم شد که باعث شد کمیته اخلاق و کمیته انضباطی ورود کنند بعد از تحقیقات کامل متوجه شدند که اکسین هیچ تبانی انجام نداده و فقط مورد تهمت قرار گرفته، اگر محرز می شد که خلافی در کار است من از فوتبال خداحافظی میکردم زیرا صداقت اصول کار من است و دوست ندارم با دوز و کلک کارم را انجام دهم.

سرمربی سابق اکسین در خصوص آمدن گل محمدی به این تیم خاطرنشان کرد: یحیی مربی خوبی است که با تیمهای خوب لیگ برتری کار کرده اما ای کاش هرگز بخاطر 500 میلیون به این تیم نمیآمد و مدیران اکسین قبول میکردند که با همان کادر قبلی کار کنند و فرصت کوتاهی بدهند هر چند که مهندس طاهر پور فهم بالایی از فوتبال و مدیریت دارد.

علی لطیفی در پایان گفت: من استعفا کردم زیرا غرورم اجازه نمیداد رزومهام خدشهدار شود و اخراجم کنند. اگر فیروز کریمی در همان ابتدای فصل تصمیم درست میگرفت الان جایگاه تیم در بالای جدول بود.