مجمع انتخاباتی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای فردا سه شنبه با حضور 26 کاندیدا در آکادمی المپیک و پاراالمپیک تهران برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، مجمع انتخاباتی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای 14 دی ماه ساعت ۱۰ صبح در حالی در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که 28 کاندیدا از جمله محمد هادی اسلامی جهرمی، محمد باقری، محمد پاشا پالیده، محمدرضا توپچی، مجتبی جوهری، محمدرضا حبیبی اصفهانی، علیرضا حیدرزاده، مهدی دانشگر، امین رشیدلمیر، علیرضا زند، حشمت اله باقری، محمدرضا شاهمرادی، رضا شیرین آبادی فراهانی، علیرضا صفارزاده، مهدی غلامی دیزچه، محمد کریمی، حسین گروسی، سیدمحمدحسین محسن الحسینی، آرش مردانی، محمدرضا موچانی، سیدمحمدرضا میرشفیعی، سیدهادی مهران هاشمی، حمید یاری، جمشید زارع و محمد حسن قادری برای به دست آوردن کرسی ریاست این فدراسیون با هم رقابت خواهند کرد.

لازم به ذکر است: با توجه به اینکه پیش از این 28 کاندیدا برای انتخابات فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای تایید صلاحیت شده بودند، از میان آنها مسعود امینی باغبادرانی و مجید مشایخی از حضور در انتخابات انصراف خود را اعلام و رسانه ای کرده اند.

گفتنی است: رییس جدید این فدراسیون هفتمین رییسی است که سکان هدایت باستانی کاران کشور را بر عهده خواهد گرفت.

خاطرنشان می گردد: بهمن ماه 1394 محمود گودرزی (وزیر پیشین ورزش و جوانان) طی حکمی علی دادگر را به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب کرده بود.