بعد از روی کار آمدن فتح الله زاده در باشگاه استقلالبه عنوان مدیرعامل جدید، وی ترتیبی اتخاذ کرد تا مدافع مغضوب این تیم به تمرینات آبی ها برگردد.

به گزارش مرورنیوز، بعد از این اتفاق سیاوش یزدانی توئیت علیه جشن تولد ریکاردو ساپینتو را پاک کرد و در یکی دو مصاحبه از سرمربی تیم استقلال عذرخواهی کرد. در نهایت این مدافع امروز همزمان با حضور علی فتح الله زاده در مجموعه انقلاب اجازه پیدا کرد در تمرین استقلال حاضر شود و با هم تیمی ها تمرین کند.

آنقدر غیبت سیاوش یزدانی در تمرین استقلال طولانی شده بود که هم تیمی ها با این بازیکن مثل بازیکن جدید برخورد کردند. برای او تونل تشکیل داد و به هنگام ورود سیاوش از تونل او را کتک زدند! سیاوش یزدانی در ادامه مسیر امیدوار است به ترکیب تیم استقلال راه پیدا کند. او کار سختی پیش رو دارد، چون ریکاردو ساپینتو از ابتدا فصل تنها یک بار دست به تغییر در قلب خط دفاعی اش زد و این اتفاق در مسابقه ای افتاد که عارف غلامی به طور موقت از سوی باشگاه کنار گذاشته شد

عارف غلامی و سیلوا دو مدافع میانی تیم استقلال از ابتدای فصل تا به اینجای کار بوده اند و این موجب شد تا زوج قدیمی استقلال یعنی مردامند و یزدانی نیمکت نشین شوند.