مهدی طارمی با گلزنی در دیدار برابر ویزلا توانست برای چهارمین فصل پیاپی شمار گل‌های خود را در رقابت‌های لیگ در پرتغال دو رقمی کند.

 به گزارش مرور نیوز، پورتو و ویزلا یکشنبه شب در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر پورتو به پایان رسید. په په در دقیقه ۴۱ و مهدی طارمی در دقیقه ۸۶ گل‌های پورتو را به ثمر رساندند. گل مهدی طارمی روی پاس کات‌بک ژائو ماریو و شوت این مهاجم در داخل محوطه جریمه به ثمر رسید.

مهدی طارمی با گل‌زنی در این بازی به طلسم ۴ بازی گل نزدن برای پورتو پایان داد.

طارمی با زدن گل در این دیدار شمار گل‌های خود را در رقابت‌های فصل جاری لیگ پرتغال به ۱۰ گل رساند. این

او در فصل اول حضور در لیگ زمانی که بازیکن ریوآوه بود توانست ۱۸ گل بزند و همین باعث شد تا تیم های بزرگ پرتغال به دنبال او باشند و در نهایت راهی پورتو شود و از آن زمان در پورتو هم هر فصل در لیگ توانسته ۱۰ گل یا بیشتر در همه فصل های خود به صمر برساند. 

آمار طارمی در رقابت های لیگ پرتغال

فصل ۲۰-۲۰۱۹: ۱۸ گل در ۳۰ بازی

فصل ۲۱-۲۰۲۰: ۱۶ گل در ۳۴ بازی

فصل ۲۲-۲۰۰۲۱: ۲۰ گل در ۳۲ بازی

فصل ۲۳-۲۰۲۲: ۱۰ گل در ۱۸ بازی (ادامه دارد)

طارمی تاکنون در تمامی رقابت‌ها با پیراهن پورتو توانسته است در ۳۰ بازی ۱۹ گل از جمله ۵ گل در لیگ قهرمانان به ثمر برساند ولی تیم او در رده دوم جدول لیگ قرار دارد. 

مهاجم ایرانی همچنین در رده دوم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفته است. ژوائو ماریو، فران ناوارو و گونکالو راموس با ۱۲ گل زده بالاتر از مهدی طارمی قرار دارند و به صورت مشترک در صدر قرار دارند. 

پورتو با این نتیجه ۴۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم جدول رده‌بندی را حفظ کرد. ویزلا هم با ۲۴ امتیاز در رده دهم قرار گرفت.