اعضای باشگاه پدیده خراسان در حمایت از کمپین خودمراقبتی ورزشکاران به عنوان اهدا کننده مستمر خون اعلام مشارکت کردند.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از سایت باشگاه ورزشی پدیده خراسان، بازیکنان، مربیان و مدیران  باشگاه پدیده خراسان در حمایت از کمپین خود مراقبتی ورزشکاران، صبح امروز با حضور در پایگاه انتقال خون امام رضا(ع) مشهد به اهدای خون و مشارکت در این کمپین پرداختند.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در این‌باره اظهار داشت: فرهنگ اهدای خون در کشور به سرعت در حال گسترش است و اعضای باشگاه پدیده نیز همچون دیگر ورزشکاران به عنوان عضوی از جامعه که همواره برای مردم الگو می باشند ، در کنار  تمام اقشار در راه توسعه این عمل خداپسندانه همراه و همگام شده اند.

هادی برگی‌زر افزود: حضور ورزشکاران و فوتبالیستها در جمع اهداکنندگان خون می تواند هم ترویج فرهنگ اهدای خون در بین هوادارانشان باشد و هم بخاطر شرایط جسمانی و کنترل رفتارهای اجتماعی توسط یک اهداکننده خون، می تواند یک خود مراقبتی ویژه برای ورزشکاران باشد.

وی ادامه داد: بدون شک اگر همه مردم نسبت به هم احساس مسئولیت کنند و ازیاد نبرند که ممکن است روزی خودشان هم به خون نیاز پیدا کنند، آمار اهدای خون درکشور بیشتراز وضعیت فعلی خواهد بود. این البته وظیفه ما را به عنوان اهالی ورزش نیز سنگین تر می کند. به هر حال ورزشکاران و چهره های شناخته شده در جامعه همواره تاثیر گذار هستند و اهدای خون توسط آنها می تواند این فرهنگ را بیش از پیش در جامعه گسترش دهد.

برگی زر با تشکر از سازمان انتقال خون خراسان رضوی گفت: من و اعضا باشگاه پدیده تلاشمان را می کنیم که به خاطر سایر هموطنانی که نیازمند به خون هستند در طول هر سال چندین نوبت خون خود را اهدا نماییم تا بتوانیم قدم کوچکی در این راه برداریم.

گفتنی است اعضا باشگاه پدیده خراسان پس از اهدای خون خود، تابلوی یادبود سازمان انتقال خون را امضا کردند.