سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: قنبرزاده در جلسه اعلام کرد در خصوص دیدار پیکان برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اشتباه کرده است.

به گزارش مرور نیوز، حجت کریمی در حاشیه دیدار استقلال برابر نفت آبادان گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم این دیدار را با پیروزی به پایان برسانیم.

وی در مورد اتفاقاتی که در خصوص دیدار پرسپولیس و پیکان رخ داده افزود: من در جلسه حضور داشتم اما قرار نبود من برگه‌ای را امضا کنم که پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه آزادی بازی کند. از من خواسته شد به جلسه بیایم با اینکه شرایط سختی داشتم و باید به دبی می‌رفتم اما به احترام آقایان به جلسه آمدم ولی وقتی دیدم همه چیز علیه استقلال است معترض شدم و گفتم قرار نبوده دو تیم در ورزشگاه آزادی بازی کنند. قنبرزاده هم به اشتباهش اعتراف کرد و گفت من در این خصوص اشتباه کردم.

سرپرست باشگاه استقلال ادامه داد: متأسفانه شرایط به گونه‌ای است که نشان می‌دهد سازمان لیگ از پرسپولیس حمایت می‌کند و این رفتار خوبی نیست. حتی شورای تأمین نیز خود را کنار کشید و گفت ما نگفتیم حتماً در ورزشگاه آزادی بازی کنند اما اعتقاد دارم این پروژه از ۱۰ روز پیش کلید خورده است و آنها به دنبال این بودند بازی را در ورزشگاه آزادی برگزار کنند.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: من تمام تلاشم را کردم تا این اتفاق صورت نگیرد چون در فوتبال روز دنیا چنین مسأله‌ای رخ نمی‌دهد که یک تیم در دو بازی رفت و برگشت میزبان باشد.

سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که توییت یکی از پیشکسوتان در انتخاب ورزشگاه آزادی تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: هیچ ارتباطی به این توییت نداشت. این اتفاق از روزهای قبل صورت گرفته بود و همه مسئولین هم در جریان آن بودند اما تعجب می‌کنم چرا مسئولان سازمان لیگ اینقدر راحت این کار را انجام دادند.

وی ادامه داد: ما تمام تلاش خود را کردیم، بازیکنان ما هم تلاششان را می‌کنند تا در سه دیدار آینده پیروز از زمین خارج شوند اما بعضی اتفاقات دیگر دست ما نیست و خود مسئولان هماهنگی‌های لازم را به عمل آورده بودند.

وی در خصوص مسائل مالی بازیکنان هم گفت: تمام تلاش من این است مشکل بازیکنان را حل کرده تا با آرامش به کارشان ادامه دهند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران کنار بازیکنان باشند و با حمایت از آنها ضامن موفقیت استقلال در سه هفته پایانی لیگ باشند.