نایب رئیس فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های مناف هاشمی واکنش نشان داد تا جنگ دو متولی تیم فوتبال امید بالا بگیرد.

به گزارش مرور نیوز، مهدی محمدنبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره اظهارات مناف هاشمی، دبیرکل کمیته المپیک ایران پیرامون تأخیر در انتخاب سرمربی تیم امید عنوان کرد: پیرو مباحث مطروحه، ما هم باید علت این تأخیر را از خود کمیته المپیک جویا شویم.

این در حالی است که مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک صبح امروز در خصوص انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید گفت: بعد از جلسه ستاد عالی بازی‌ها جلسه‌ای را در کمیته ملی المپیک داشتیم که بسیار طولانی بود و توافقات خوبی صورت گرفت. قرار شد ظرف یک هفته تا ۱۰ روز سرمربی امید مشخص شود. علی رغم اینکه وقت کم است و برخی‌ها معتقدند دیر شده و شاید نتیجه نگیریم، برخی کارشناسان دیگر معتقدند با توجه به پشتوانه‌ای که در جوانان داریم، امید است تیم خوبی داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکبد کرد: قرار شد کاشانی، تاج و قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی به توافق برسند. این یک مساله فنی است و فدراسیون خودش باید تصمیم بگیرد اما تصمیم نگرفتند. خبر دارم جلساتی داشتند اما به جمع بندی نرسیدند. آقای وزیر هم در جلسه ستاد عالی بازی‌ها تکلیف تیم امید را از ما مطالبه کرد. تا بیست و هفتم اردیبهشت باید ثبت نام نهایی را انجام دهیم و ما هنوز ثبت نام فوتبال را انجام نداده‌ایم. به خاطر مسائلی که به وجود داشت و اراده‌ای که ندیده بودیم. وزیر و همکاران گفتند تا ۲۵ اردیبهشت مهلت دهیم. شخص وزیر ورود کرده تا در مورد تیم امید به جمع بندی برسیم و باید منتظر جلسه شنبه ستاد عالی بازی‌ها باشیم.