مهدی طارمی بعد از رسیدن به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال، ستاره تیم رقیب را بازیکن بهتری در امر گلزنی دانست.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از رکورد،  پورتو شنبه شب در چارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال در دیداری خارج از خانه به مصاف فامالیسائو رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۴ بر ۲ پورتو به پایان رسید. در این دیدار مهدی طارمی ۴ گل به ثمر رساند تا به صدر جدول لگزنان لیگ راه یابد.

سه گل بازیکن ایرانی در این دیدار از روی نقطه پنالتی بود. 

طارمی در ابتدا درباره راهیابی به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال و رسیدن به آقای گلی گفت: بله این موضوع مهم است. این بخشی از وظیفه من به عنوان مهاجم است. در پایان فصل خواهیم دید چه خواهد شد. گونچالو راموس بازیکن خوبی است و کیفیت گلزنی بیش‌تری دارد. خوشبختانه موفق شدیم پیروز شویم. در ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردیم، ۲ گل زدیم اما بعد آرام شدیم و ۲ گل دریافت کردیم و با نتیجه ۲-۲ به وقت استراحت رفتیم. برای برد آمدیم و تلاش کردیم در نیمه دوم تلاش ما بسیار زیاد بود. ما دو گل دیگر زدیم و پیروز شدیم. از این ۴ گل بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم، مثل همیشه تمام تلاشم را می‌کنم.

بنفیکا می‌تواند روز یک‌شنبه برتری برابر حریف خود قهرمان شود.

ستاره ایرانی در پایان گفت: قهرمانی در لیگ در دست ما نیست و بستگی به بازی فردا بنفیکا دارد اما همان‌طور که تا به حال تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا پایان تلاش خواهیم کرد و بازی‌های‌مان را خواهیم برد. ما برای شخصیت و اعتبارمان بازی خواهیم کرد و باید برنده شویم. ما روی بازی‌های خودمان تمرکز می‌کنیم.