باشگاه پاری سن ژرمن صحبتهای سرمربی این تیم درباره لیونل مسی را تکذیب کرد.

به گزارش مرورنیوز،  قرارداد لیونل مسی با پاری سن ژرمن تابستان سال جاری به پایان می‌رسد.  کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن دیروز پنجشنبه در صحبت هایی درباره رفتن لیونل مسی گفت: «من این افتخار را داشتم که با مسی کار کنم. دیدار برابر کلرمون آخرین بازی مسی در پارک د پرانس خواهد بود.» این صحبت ها باعث شد خیلی ها رفتن مسی از پاریس را رسمی تلقی کنند ولی باشگاه پاری سن ژرمن این اخبار را تکذیب و اعلام کرد منظور سرمربی تیم آخرین بازی در این فصل بوده است.

به گزارش خبرگزاری افه، باشگاه پاری سن ژرمن اعلام کرد که صحبت های کریستوف گالتیه درباره اینکه شنبه آخرین بازی لئو مسی در پارک دو پرنس خواهد بود، "اشتباه" است. منابع پاری سن ژرمن اعلام کردند که صحبت های گالتیه مربوط به آخرین بازی "این فصل" است نه به این معنا که مسی حتما بعد از بازی شنبه از پاریس جدا خواهد شد.

شفاف سازی PSG اما لزوماً ماندن مسی را تأیید نمی کند؛ چرا که قرارداد مسی در ۳۰ ژوئن در پایتخت فرانسه تمام می شود اگرچه بندی در قرارداد مسی است که می تواند او را برای یک فصل دیگر در پاریس نگه دارد.

مسی در آگوست ۲۰۲۱ با قراردادی دو فصلی به همراه بندی برای امکان تمدید برای یک فصل  دیگر به پی اس جی آمد.

این بازیکن ۳۵ ساله، هفت بار برنده توپ طلا و قهرمان جام جهانی با آرژانتین در سال ۲۰۲۲، پیشنهادهای متعددی از جمله پیشنهادی چند میلیون دلاری از عربستان دریافت کرده که بزرگترین قرارداد تاریخ فوتبال است اما گزینه های دیگری مانند بازگشت به بارسلونا یا قرارداد با اینتر میامی نیز وجود دارند.

به گزارش ایسنا، بارسلونا با بحران مالی مواجه شده است و نمی‌تواند حقوق سنگینی را به مسی پرداخت کند. این درحالی است که باشگاه الهلال عربستان حاضر است تا بالاترین رقم و دستمزد تاریخ فوتبال جهان را به این فوق ستاره آرژانتینی پرداخت کند و این باعث شده است تا مسی و مدیران برنامه او وسوسه شوند و شاید بازگشت او به آبی  اناری ها را منتفی کند.