گل مهدی طارمی در لیگ برتر پرتغال واکنش رسانه های پرتغالی را به دنبال داشت.

به گزارش مرور نیوز، در هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال شامگاه شنبه تیم فوتبال پورتو میهمان «فامالیسائو» بود و موفق شد این دیدار را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود به پایان برساند. مهدی طارمی لژیونر ایرانی پورتو در این مسابقه از ابتدا در ترکیب پورتو قرار داشت و موفق شد در دقیقه ۴۵+۳ گل دوم پورتو را وارد دروازه حریف کند تا پاسخ انتقاداتی که در هفته‌های اخیر نسبت به او مطرح می‌شده است داده باشد. همچنین طارمی در پایان مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. طارمی در دقیقه ۹۰ جای خود را به «مارتینز» داد.

این گل طارمی و انتخاب او به عنوان بهترین بازیکن زمین بازتاب زیادی در رسانه‌های پرتغالی داشت.

روزنامه «آبولا» در خصوص این مسابقه نوشت: طارمی بهترین بازیکن زمین شد اما سکوت کرد. او هنگام دریافت جایزه در محل مصاحبه به قدردانی اکتفا کرد و حرف دیگری نزد. این بازیکن ایرانی که حدود یک ماه با لباس پورتو گلزنی نکرده بود پس از این گل به آغوش «کونسیسائو» رفت که روز پیش از بازی از او حمایت کرده بود و گفته بود او در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

پایگاه خبری «B۲۴» در حساب کاربری خود در ایکس (توئیتر سابق) با انتشار تصویری از در آغوش کشیدن طارمی و کونسیسائو نوشت: طارمی کونسیسائو را در آغوش کشید چون اعتمادش به طارمی را از دست نداده بود.

پایگاه خبری «ساپو» هم پس از این مسابقه نوشت: «کونسیسائو» پس از گلزنی طارمی به تمجید از او پرداخت و او را ستایش کرد. او از ۲۹ اکتبر گلزنی نکرده بود و پس از این گل به عنوان قدردانی به آغوش کنسیسائو رفت.

روزنامه «اوجوگو» هم در مطلبی به این مسابقه پرداخت و صحبت‌های کنسیسائو در خصوص طارمی را منتشر کرد: طارمی فداکار و باهوش است و در کارش توانایی بالایی دارد. این به من بستگی دارد که بهترین بازیکنان را برای شروع مسابقه انتخاب کنم و به زمین بفرستم.

حساب کاربری شبکه «اسپورت تی وی» پرتغال هم با بازنشر ویدئو گلزنی طارمی عنوان کرد: طارمی به گلزنی برگشت.