یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول در آستانه دیدار برابر من یونایتد در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

به گزارش مرور نیوز، لیورپول برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، به امتیازات دیدار برابر منچستریونایتد نیاز دارد.

جدال برابر من یونایتد: "زمانی که امروز صبح از خواب بیدار شدم دیدم که هنوز 2 روز به شروع مسابقه باقی مانده. می دانم که سوالات زیادی در مورد آخرین بازی ما وجود دارد اما اینها بازیکنان من هستند و ما به خوبی یکدیگر را می شناسیم. من می دانم عکس العمل آنها در مواردی که خوب بازی نمی کنند چگونه است. از نظر من نمایش نامطلوب در بازی آخر باعث می شود شما در روز جدید قوی تر باشید.

 

ما برای ایجاد تفاوت در برابر یونایتد همه کار خواهیم کرد. هر کسی می خواهد یک جنگ واقعی ببیند، دیدار لیورپول و من یونایتد را تماشا کند زیرا ما کاملا آماده مبارزه هستیم. بازیکنان بسیار با کیفیتی در یونایتد بازی می کنند. به عنوان مثال هنریک میخیتاریان بازیکن بسیار با کیفیتی است. از نظر من هر بازیکن توانایی های او را ندارد زیرا او مجموعه ای از تکنیک و توانایی است. من یونایتد از لحاظ اعتماد به نفس در شرابط بهتری از ما قرار دارد و در این رابطه هیچ شکی نیست. آنها حتی وقتی در آنفیلد بازی می کنند نیز توانایی های خود را نشان دادند".

شرایط هندرسون و کوتینیو: "این دو بازیکن کیفیت بالایی به تیم اضافه می کنند. بدون کوتینیو ما در زمینه خلاقیت و تمام کنندگی ضعف داشتیم زیرا او اهمیت زیادی در ترکیب ما دارد. باید بینیم چه شرایطی پیش خواهد آمد. اما اگر حتی آنها بازی هم نکردند نباید زیاد به این موضوع فکر کرد".

رویارویی با مورینیو: "او سرمربی باتجربه ای بوده و انسان بسیار رقابت جویی است. پس باید سعی کنیم در مقابل او غافل گیر نشده و با بالاترین روحیه ممکن در جدال اولدترافورد حاضر شویم".