هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر فردا برگزار می شود و این بازی ها در حالی قرار است ادامه پیدا کند که هاوش گنبد تهدید به کناره گیری کرده و پارسه بدون بازیکن و مربی می خواهد یک بار دیگر به میدان برود.

به گزارش مرور نیوز، هفته هجدهم لیگ برتر والیبال عصر فردا، یکشنبه برگزار می شود اما لیگ شرایطی متفاوت نسبت به قبل دارد. هاوش گنبد به فدراسیون اطلاع داده بود شکواییه آنها همچنان پا برجاست و در صورتیکه نتیجه 3 بر صفر بازی آنها مقابل شهرداری تبریز که از سوی کمیته انضباطی صادر شده بود تغییر نکند نماینده گنبد از لیگ کنار خواهد کشید.

پارسه همچنان بازیکن ندارد و کارت بازی جدایی طلبان این تیم هم از سوی فدراسیون صادر شده است. سربازانی هم که به اجبار باید در تیم می ماندند از سوی مراکز خدمتی خود فراخوانده شده اند و باید به جای بازی در لیگ به پادگان بروند اما با این حال مدیر عامل پارسه که حتی یک درصد از قرارداد بازیکنان را هم پرداخت نکرده می گوید شده با بازیکن خارجی هم به لیگ ادامه می دهم.


در کنار تمام این اتفاقات فردا یک بازی بسیار جذاب هم لیگ والیبال خواهد داشت که آذری ها دربی خود را در ارومیه برگزار خواهند کرد. بازی جذاب و تماشایی که همیشه با تماشاگران پرشور این دو تیم زیبا تر هم می شود.

* تمام بازی های این هفته:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15
بانک سرمایه - هاوش گنبد
داور اول: اصغر حاجی کاظمی، داور دوم: مهرداد شوشتری

تهران، خانه والیبال، ساعت 17
پیکان تهران - شهرداری اراک
داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: علیرضا قریب

اردکان، سالن آیت الله دستغیب، ساعت 17 و 30
خاتم اردکان - پارسه تهران
داور اول: مجید محسنی شوشتری، داور دوم: سعید سعیدی

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16
کاله مازندران - سایپا تهران
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: وحید پورکاشیان

ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 16
صالحین ورامین - سازمان عمران شهرداری ساری
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: قادر صادقی

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16
شهرداری ارومیه - شهرداری تبریز
داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی