آدام همتی بازیکن سابق پرسپولیس و نوه سعید راد گفت: پدربزرگم بعد از انجام و پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی در حال حاضر مشغول به استراحت و کاردرمانی تحت نظر بهترین تیم پزشکی هستند.

به گزارش مرور نیوز، آدام همتی بازیکن سابق پرسپولیس و نوه سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی درباره آخرین وضعیت پدربزرگ خود گفت: حدود 8 ماه پیش پدربزرگم بر اثر شکستگی استخوان فمور در بیمارستان بستری شد.

وی افزود: بعد از انجام و پشت سر گذاشتن چندین عمل جراحی در حال حاضر مشغول به استراحت و کاردرمانی تحت نظر بهترین تیم پزشکی هستند 

بازیکن سابق پرسپولیس خاطرنشان کرد: به امید خدا و با دعاهای خیر دوستدارانش هر روز قوی‌تر از روز قبل و به زودی به صحنه زندگی و عشقش سینما برگردد.

لازم به ذکر است چندی پیش ایمان راد برادرزاده سعید راد با انتشار پستی در فضای مجازی گفته بود: جراحی اشتباه باعث وخیم شدن حال این بازیگر پیشکسوت شده است.

گفتنی است طبق اعلام نگاه راد دختر این بازیگر زمان ترخیص راد مشخص نیست

سعید راد چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شده بود و به همین علت به بیمارستان انتقال یافته بود.

سعید راد بازیگر باسابقه سینمای ایران در بیش از پنج دهه نقش‌آفرینی، در فیلم‌های شاخصی حضور داشته و از «تنگنا» و «عقاب‌ها» تا «دوئل» و «چ» بر پرده نقره‌ای خاطره‌سازی کرده است.