یک روزنامه پرتغالی مدعی شد که طبق اطلاعاتی که به دست آورده، طارمی گام‌های نخست اداری را برای دریافت ملیت پرتغالی برداشته و قصد دارد در سال ۲۰۲۴ تابعیت این کشور را به دست بیاورد.

به گزارش مرور نیوز،  مهدی طارمی ، مهاجم ۳۱ ساله تیم فوتبال پورتو پرتغال از فصل ۲۰۱۹ با پیوستن به ریوآوه در لیگ این کشور حضور دارد و در فصل ۲۰۲۰ هم به عضویت پورتو درآمد. این لژیونر ایرانی که قراردادش با پورتو در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد قرار است فصل آینده به تیم اینتر در سری‌آ ایتالیا بپیوندد.

اما روزنامه اوژوگو پرتغال خبری جنجالی راجع به این بازیکن منتشر کرده است. اوژوگو درخصوص مهدی طارمی نوشته که او از سال ۲۰۱۹ به طور پیوسته در پرتغال زندگی کرده است و از ۲۰۲۰ هم در ملک شخصی خود سکونت دارد. روزنامه ojogo در ادامه ادعا کرده است که طبق اطلاعاتی که به دست آورده، طارمی گام‌های نخست اداری را برای دریافت ملیت پرتغالی برداشته و قصد دارد در سال ۲۰۲۴ تابعیت این کشور را به دست بیاورد.


اما در بخشی از گزارش روزنامه اوژوگو آمده: طارمی با ورود به محافل برتر فوتبال اروپا رابطه‌اش با پرتغال قوی‌تر شد. علاوه بر این، لحظه قابل توجه دیگری در زندگی شخصی این مهاجم رخ داد؛ این‌که او پسرش را در این فصل و در بیمارستانی در پورتو به دنیا آورد، شهری که البته مهاجم ایرانی در آن چندان خوشحال نبود.

به نظر می‌رسد مهاجم گل‌زن فوتبال ایران چندی پیش پدر شده است.