در طول چند ماه گذشته که گروه پیشکسوتان در سیستم مجازی تلگرام تشکیل گردید ، متاسفانه با درگذشت دو عزیز گرانقدر و دوست داشتنی روبرو شدیم ، مرحوم علی امانی و مرحوم حسن محمد نبی دو عزیزی که از چهره های خوب و افتخار آفرین والیبال ایران بودند .

محمود حمودیان در خصوص گردهمایی پیشکسوتان از طریق تلگرام به خبرنگار مرور نیوز گفت: نکته قابل توجه حضور پر شور پیشکسوتان از راه دور و نزدیک در مراسم یادبود این عزیزان از دست رفته بود، چهره هایی که خود در ایام جوانی ستاره های بی چون و چرای والیبال ایران بوده اند، این همبستگی و همدلی به من قوت قلب داد که هنوز معرفت و مردانگی در میان ملت ایران و خصوصا ورزشکاران موج می زند. جدای نامدارانی که در کشور عزیزمان زندگی می کنند پیشکسوتانی هستند که بنا به دلایل مختلف از ایران عزیزمان خارج شده اند و پیامهای همدردی و تسلیت خود را برای جامعه والیبال ایران ارسال نمودند.

وی ادامه داد: بیشترین چیزی که نظر هر فردی را به خود جلب می نماید این است که چرا از تجربیات گوهربار نامداران در این رشته استفاده مطلوب بعمل نمی آید، نامدارانی که توان فوق العاده ای در کمک به اهداف عالی فدراسیون والیبال دارند .

حمودیان گفت :تمام والیبالیست های حال حاضر ایران به این موضوع واقفند که وقتی اسطوره های ورزشی پا به میدان بگذارند بی اخلاقی موجود در ورزش به حداقل خواهد رسید و دیگر کسی جرات عرض اندام به خود نخواهد داد، پس بهتر است عزیزان مسئول از محیط ایزوله شده فدراسیون خارج و با دید بهتر و وسیعتر به ورزش والیبال فکر کنند و از مشورت کارشناسان زبده این رشته حداکثر بهره را ببرند .

پیشکسوت والیبال کشورمان در پایان گفت: باید باور کنیم که هیچ قصد دشمنی و سو استفاده در کار نیست و موضوع فقط همفکری، همدلی و افتخار آفرینی برای ایران و ایرانی است و در خاتمه اینکه در هر مجموعه ای که عقل و خرد جمعی در آن حاکم گردد، مشکلاتش به حداقل خواهد رسید.