تیم والیبال شهرداری ارومیه در مقابل تیم صالحین ورامین شکست خورد.

به گزارش مرور نیوز، عصر امروز رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر والیبال کشور با انجام شش دیدار در شهرهای مختلف به کار خود پایان داد.

در ارومیه تیم والیبال شهرداری این شهر در سالن غدیر میزبان تیم صالحین ورامین بود و قضاوت این دیدار را ابراهیم فیروزی و مهدی نویدی بر عهده داشتند.

در ست اول این دیدار تیم والیبال شهرداری ارومیه با حمایت تماشاگرانش توانست در یک بازی خوب با نتیجه 25 بر 21 بر تیم والیبال صالحین ورامین غلبه کند.

اما در ست دوم این تیم والیبال صالحین ورامین بود که توانست با دریافت های خوب و استفاده از سرعت در خط حمله تیم شهرداری ارومیه را شکست دهد و این ست را با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود به پایان رساند تا هر دو تیم یک ست برده در کارنامه خود در این دیدار داشت باشند.

در ست سوم تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی را خوب آغاز کرد اما در ادامه تیم والیبال صالحین ورامین توانست بهتر عمل کند و با نتیجه 25 بر 22 پیروز ست شود ولی در این ست حسن شیرکوند لیبروی تیم والیبال صالحین ورامین بدلیل حرکات ناشایست و لگد زدن به تابلو تبلیغاتی از داور بازی یک کارت زرد دریافت کرد.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در یک بازی خوب و منطقی در ست چهارم توانست 25 بر 15 تیم والیبال صالحین ورامین را شکست دهد و هر دو تیم دو ست برده داشته باشند و کار به ست پنجم بکشد.

در ست پنج هر دو تیم پا به پای هم در امتیاز گیری پیش می رفتند اما در نهایت این تیم صالحین ورامین بود که با نتیجه 15 بر 13 پیروز شد و در مجموع سه بر دو تیم والیبال شهرداری ارومیه را شکست داد.

تماشاگران برخی مواقع به حرکات بازیکنان اعتراض می‌کنند

رئیس هیات والیبال شهرستان ارومیه پس از پایان دیدار تیم های والیبال شهرداری ارومیه و صالحین ورامین گفت: بازی خوبی امروز برگزار شد و اینکه سه بر دو به نفع تیم صالحین به پایان رسید نشان از این امر دارد.

غلامحسین کردستانچی افزود: تماشاگران و هواداران تیم والیبال ارومیه همیشه تیم خود را تشویق می کنند و با سایر تیم ها کاری ندارند.

وی با بیان اینکه برخی مواقع بازیکنان حرکتی انجام می دهند که باعث تحریک تماشاگران می شود اظهار داشت: بازیکنان باید بیشتر مراقب رفتار خود در زمین باشند و با حرکاتی که شاید بعضی موقع ها ندانسته انجام می گیرد باعث اعتراض هواداران می شود.

کردستانچی در پایان خاطر نشان کرد: تیم والیبال شهرداری ارومیه بازی خوبی انجام داد و این تیم صالحین بود که در ست پنجم کمی با استرس کمتر بازی کرد و پیروز شد.

هواداران ارومیه در کشور همتا ندارند

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از شکست تیمش مقابل تیم والیبال صالحین ورامین در هفته بیستم اظهار داشت: در ست اول دریافتهای ما خوب بود و همین امر باعث می شد پاسور نقشه های مختلفی را در خط حمله به کار بگیرد و امتیازات را کسب کنیم.

جاوید محسن نیا تصریح کرد: در ست دوم و سوم کمی بازیکنان بی دقتی کردند و پس از اینکه چند امتیاز از تیم والیبال صالحین ورامین عقب افتادیم تمرکزشان را از دست دادند و باعث باخت در دو ست شدیم.

وی ادامه داد: در ست چهارم با تغییر پیروت پور با علوی جریان بازی را تغییر دادیم و ست چهارم را پیروز شدیم اما در ست پنجم سه امتیاز حساس را پشت سر هم از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم.

محسن نیا اذعان داشت: هواداران ارومیه بی شک در کشور همتا ندارند و امروز از ساعت یک که در بازی دسته یک هم حضور داشتند بیش از شش ساعت به تشویق تیم ها پرداختند که تشکر ویژه ای از آنها دارم.