مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان با معرفی 8 بازیکن راه‌یافته به مرحله دوم و نهایی این مسابقات به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، در پایان مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان، ندا شهسواری با مجموع ۴۲.۵ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و به عنوان یکی از بازیکنان راه‌یافته به مرحله دوم و نهایی این رقابت‌ها معرفی شد.

این مرحله از مسابقات پس از سه روز رقابت میان 17 بازیکن شرکت‌کننده، امروز (جمعه) به پایان رسید و طی آن بر اساس رده‌بندی بازیکنان شرکت‌کننده، 8 پینگ‌پنگ‌باز راه یافته به مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

بر این اساس و پس از ندا شهسواری که در صدر قرار گرفته است، فاطمه جمالی‌فر، صبا صفری، مهشید اشتری، مریم صامت، مریم رضایی، غزاله ملاطلب و مهشید صامت به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های دوم تا هشتم راهی مرحله دوم شدند.

مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان عصر یکشنبه با رقابت میان 8 بازیکن برتر مرحله مقدماتی آغاز می‌شود.

این بازیکنان در قالب یک جدول دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند تا از میان آنها، ترکیب تیم ملی برای حضور در دیدارهای پیش‌رو مشخص شود.

مسابقات قهرمانی آسیا (فروردین ماه چین)، بازی‌های کشورهای اسلامی (اردیبهشت ماه آذربایجان) و مسابقات قهرمانی جهان (خرداد ماه آلمان) رویدادهایی هستند که نتایج رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان برای اعلام ترکیب تیم اعزامی به آنها لحاظ خواهد شد.