مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امروز مشخص شد که از فدراسیون فوتبال می خواهند جام را به تیم دیگری بدهند.

به گزارش مرور نیوز، میگوئل تکسیرا در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی اظهار کرد: نمی‌توانم زیاد راجع به بازی صحبت کنم. تیم ما خوب بود، اما اشتباهات زیادی هم داشت. امروز همه حقایق مشخص شد و وقتی یکی از اشخاص بزرگ فدراسیون تصمیم می‌گیرد که جام را به یک تیم بدهند، درآوردن بازی برایمان سخت شد و امروز فهمیدیم که همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده بود.

وی افزود: هواداران کمک زیادی به ما کردند و با حضور آن‌ها، امروز باید پیروز می‌شدیم. ناراحتیم که نتوانستیم پیروز شویم و بیشتر از آن، به خاطر این که نگذاشتند ببریم، ناراحتیم.

تکسیرا خاطرنشان کرد: داور بازی از ابتدای مسابقه بازیکنان ما را که از قبل کارت زرد داشتند، هدف گرفته بود و روی اعصاب آن‌ها کار می کرد.

مربی تراکتورسازی ادامه داد: ما در چند بازی قبلی، شاید خوب کار نکرده باشیم، اما مهم این است که نتیجه خوبی بگیریم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه بگیریم. ما تقریبا همه جای ایران بازی کرده‌ایم و تنها بازی که خوب نتیجه نگرفتیم، بازی مقابل صنعت نفت بود که آن هم بخاطر محرومیت هواداران‌مان بود.

وی افزود: تماشاگران سایر تیم‌ها نیز بی اخلاقی می کنند، ولی نمی‌دانم چرا فقط تماشاگران ما را محروم می کنند؟

تکسیرا تاکید کرد: به من گفته‌اند که دست‌های پشت پرده نمی گذارند تراکتور نتیجه بگیرد و خیلی سخت است که به قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: به هر نحوی که شده ما تا پایان کارمان را با جدیت دنبال می‌کنیم و به شدت کارمان را انجام می‌دهیم که ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و روز به روز بهتر شویم.

وی گفت: ما با بازیکنان با کیفیتی که داریم، به جنگ با پرسپولیس می رویم و سعی می کنیم که از عهده این بازی بر بیاییم.