سرمربی یوونتوس اظهار کرد جانلوییجی بوفون نباید بعد از جام جهانی روسیه بازنشسته شود.

به گزارش مرور نیوز به نقل از توتواسپورت، یوونتوس عصر امروز باید در هفته بیست و دوم لیگ ایتالیا برابر ساسولو به میدان برود. بیانکونری امیدوار است با کسب سه امتیاز این دیدار خارج از خانه، موقعیت خود را در صدر جدول رده بندی حفظ کند.

ماسیمیلیانو آلگری پیش از بازی برابر ساسولو گفت: انتظار بازی سختی برابر ساسولو داریم. برابر این تیم در کنار هواداران پرشور حریف بازی می‌کنیم که کار ما را سخت می‌کند. ساسولو تیم خوبی است و بازیکنانی که مصدوم بودند را این هفته در ترکیب خود دارد. آنها برابر رم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند و با حداقل اختلاف شکست خوردند. باید بازی فیزیکی و درگیرانه سختی به نمایش بگذاریم. خوشبختانه تمام بازیکنانی که مصدوم بودند، در این دیدار می توانند بازی کنند، حتی دنی آلوس و کلودیو مارکیسیو که مصدوم بودند نیز در این دیدار می‌توانند تیم ما را همراهی کنند. درباره بقیه بازیکنان باید تصمیم بگیریم.

آلگری درباره بوفون که روز گذشته 39 ساله شد نیز گفت: تصور نمی‌کنم او 39 سال داشته باشد. او یک دروازه‌بان بسیار پرجنب و جوش است و فعالیت زیادی دارد. فکر نمی‌کنم او اینقدر سن داشته باشد. بوفون به هیچ وجه نباید بعد از جام جهانی روسیه بازنشسته شود. او باید همراه ما بماند.

او در پایان درباره زمزمه به خدمت گرفتن آلوارو موراتا گفت: عادت ندارم درباره بازار نقل و انتقالات صحبت کنم. فکر کنم موراتا به درد رئال مادرید بخورد و آنجا بهتر پیشرفت کند.