محسن حاجی پور،علی ارسلان و رامین طاهری مبارزات خود در روز پایانی تورنمنت کشتی فرنگی پاریس را با پیروزی آغاز کردند.

به گزارش مرور نیوز، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی تورنمنت پاریس محسن حاجی پور فرنگی‌کار باتجربه وزن 59 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز آسیا پس از استراحت در دور نخست، مقابل ژانسریک سارسن‌بایف از قزاقستان با نتیجه 5 بر یک به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.وی برای رسیدن به فینال باید به مصاف برنده مبارزه کشتی‌گیران فرانسه و آمریکا برود.

علی ارسلان نماینده وزن 66 کیلوگرم و دارنده 2 مدال طلای جوانان آسیا که 50 روز پیش در رقابت های جام باشگاه‌های جهان  داوور استفانک قهرمان المپیک از صربستان را شکست داده بود،در نخستین مبارزه خود در تورنمنت پاریس مقابل آندریاس وسچ از سوئیس 9 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. ارسلان در این مرحله نیز ماماداسا سیلا از فرانسه را 10 بر 2 شکست داد و به یک چهارم نهایی رسید.

وی برای راه یابی به نیمه نهایی باید مقابل نورگالیم کواندیک از قزاقستان به روی تشک برود.

رامین طاهری فرنگی‌کار وزن 80 کیلوگرم ایران و دارنده 2 مدال طلای آسیا نیز در نخستین مبارزه خود دامیان دایسچ از سوییس را 3 بر صفر شکست داد و راهی دیدار یک چهارم نهایی شد.وی در این مرحله باید به مصاف آلس کسیدیس از سوئد برود.

در وزن 130 کیلوگرم که تنها 6 کشتی گیر حضور دارند،امیر قاسمی منجزی نماینده سنگین وزن ایران و قهرمان آسیا در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد و در اولین مبارزه خود در مرحله نیمه نهایی باید مقابل لاس زانتون از فرانسه به روی تشک برود.

در روز نخست این رقابت‌ها علی اکبر حیدری در وزن 98 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

هدایت تیم اعزامی به این مسابقات را علی اشکانی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بر عهده دارد.