سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: داور چهارم اعلام کرد که پنالتی نبوده و اینکه گفتند فولادی‌ها اعلام کردند پنالتی نشده یک شو و نمایش بوده است.

به گزارش مرور نیوز، خداداد عزیزی در مورد اینکه مشکلات داوری در فوتبال کشورمان مربوط به دانش داوران و چینش آنهاست، جو ورزشگاه‌ها در این ورزشگاه‌ها دخیل است، برخورد مربیان مؤثر است یا اینکه برخورد بازیکنان در آن نقش دارد، گفت: به نظرم همه موارد تاثیرگذار است. البته اعتراض به داور همه جای دنیا وجود دارد. در همان اروپا هم به داور اعتراض می‌شود. کامرانی‌فر دوست من است. حتی به او گفتم که اگر شما کنار خیابان بایستید و یک ماشین سهوا از روی پای شما رد شود، شما اعتراض می‌کنید. ما مربیان هم نمی‌خواهیم جو به هم بریزد اما هفته گذشته گل حریف به ما با دست و هند بود اما اعتراض نکردیم چون مطمئن نبودیم که هند شده است ولی وقتی توپ به پا می‌خورد و پنالتی می‌گیرد دیگر باید اعتراض کنند. مگر ما کجای جدول هستیم که بخواهیم راحت از این مسائل بگذریم؟

وی در مورد بیرون کشیدن تیم از زمین تصریح کرد: شما جای من باشید چه می‌کنید؟ البته جای من نیستید که بدانید چه می‌گویم. مگر ما 3 گل از پرسپولیس خوردیم تیم را بیرون کشیدیم؟ مگر هفته گذشته که گل مردود خوردیم تیم را بیرون کشیدیم؟ حرف من این است که اگر قرار بود تیم را بیرون بکشیم قبلا این کار را می‌کردیم. نیمه اول ما یک موقعیت گل داشتیم که داور جلوی آن را گرفت و من مانده‌ام که دیگر چه کاری باید انجام دهم. من می‌دانم اشتباهات داوران به عمد نیست اما چاره‌ای ندارم. می‌دانم در آن لحظه کارم اشتباه بود اما در آن شرایط تنها چیزی که به ذهنم رسید این تصمیم بود.

عزیزی در پاسخ به این سؤال که باید چه کار کرد که جو آرام بگیرد، افزود: من چه باید بگویم؟ می‌دانم اشتباهات عمدی نیست اما در بازی با سایپا که یک امتیاز ما را پایین می‌آورد و سایپا را بالا می‌برد دیگر باید چه کنم؟ نمی‌شد که دیروز هم امتیاز از دست بدهیم. قبول دارم کار دیروزم غلط بود اما با این اعتراضم خواستم زمان بگذرد و این موضوع حتی به نفع حیدری داور مسابقه شد. داور چهارم در همین زمان به داور گفت که آن صحنه پنالتی نبود و اشتباه کردید. چون توپ به پا خورده است.

وی در مورد اینکه مسئولان و مربیان فولاد اعلام کرده‌اند که پنالتی نبوده و نظر داور هم برگشته است، افزود: اینها همه شو و نمایش است. داور چهارم گفت که پنالتی نبود و نظر داور برگشت. البته سعداوی به من گفت که شما آرام باش ما پنالتی را به بیرون می‌زنیم که من گفتم اصلا پنالتی نشده بود که بخواهید آن را به بیرون بزنید. وقتی پنالتی اتفاق نیفتاده چرا باید آن را بگیرند؟ داور با نظر داور چهارم پنالتی را برگرداند و این موضوع به خاطر حرف فولادی‌ها نبوده است.