عضو فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد می توان دو تیم مطرح پایتخت را واگذار کرد و حمایت دولت از این دو تیم ضروری نیست.

به گزارش مرور نیوز، محمد دامادی با اشاره به اینکه امروزه کارشناسان حوزه ورزش نسبت به خصوصی‌سازی باشگاه‌های فوتبال تاکید دارند، گفت: چنین دیدگاهی در کشورهای اروپایی در حوزه فوتبال موجب شده تا امروزه شاهد پیشرفت و موفقیت آنها در این عرصه باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بر اساس نگاه کارشناسی دو باشگاه سرخابی تهران باید به بخش خصوصی واگذار شوند، اظهار کرد: هیچ ضرورتی برای حمایت دولتی از دو تیم استقلال و پرسپولیس وجود ندارد.

وی با یادآوری اینکه خصوصی‌سازی باشگاه‌های فوتبال زمانی جزئی از شعارهایی کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل شده بود، افزود: هیچ کمبود قانونی برای واگذاری امتیاز این باشگاه‌ها وجود ندارد.

دامادی ادامه داد: باشگاه‌های مختلفی در کشور وجود دارند که نیازمند تامین منابع هستند از این رو چنین حمایتی در جامعه ورزشی معنای خوبی ندارد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود مدیریت غیرورزشی در باشگاه‌داری موجب بروز بدهی‌های میلیاردی شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه ثبات مدیریتی در عرصه ورزش وجود ندارد لذا هیچ مدیر موفقی به این عرصه وارد نمی‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر تیم ورزشی تحت حمایت دولت باشد متعاقبا باید کمک مالی به آن صورت بگیرد و در این درحالیست که علی رغم کمک‌های انجام شده، هم اکنون این دو باشگاه با بدهی‌های میلیاردی مواجه هستند که جای تعجب دارد.