هافبک دفاعی جدید پرسپولیس در زمان حضورش در فولاد خوزستان و در کورس قهرمانی از تمایل خود برای حضور در جمع سرخ‌های تهرانی خبر داده بود.

به گزارش مرور نیوز، شهاب زاهدی که در زمان قهرمانی فولاد در جمع شاگردان حسین فرکی توانست به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابد، از تمایل خود برای حضور در جمع شاگردان برانکو در آن مقطع خبر داده بود. این هافبک دفاعی که به دلیل خدمت سربازی و مشکلات در کارت پایان خدمتش در پایان همان فصل مجبور به حضور در ملوان بندرانزلی شد، بعد از دو سال انتظار در نهایت توانست به خواسته خود دست یابد و در روزهایی که سرخپوشان تهرانی به دلیل جدایی احمد نوراللهی تنها کمال کامیابی نیا را در اختیار داشتند، قرارداد خود را با پرسپولیس به امضا رساند.


او در لیگ چهاردهم اما در گفتگویی که روزنامه گل امروز آن را بازنشر داده است مدعی شده بود علیرغم تمایلش برای قهرمانی فولاد، دوست دارد در جمع پرسپولیسی‌ها حضور یابد: الان فولادی هستم اما اگر قرار باشد از بین استقلال و پرسپولیس تیمی را انتخاب کنم مطمئنا پرسپولیس است.


شهاب کرمی البته رابطه صمیمانه ای با علیرضا منصوریان دارد و زمانی که در لیگ دسته اول بازی می کرد از سوی این مربی در جمع بازیکنانی قرار گرفت که همگی آنها سابقه لیگ برتری داشتند و به عنوان بازیکن فیکس تیم ملی امید به میدان رفت.