سرمربی رئال‌ مادرید بعد از برد تیمش و پس گرفتن صدر جدول از بارسلونا اظهار کرد به هیچ وجه نگران صدرنشینی موقت حریف نبوده است.

به‌ گزارش مرور نیوز ‌به نقل از آس، رئال‌ مادرید شنبه شب در هفته‌ بیست و دوم لالیگا سه بر یک اوساسونا را شکست داد.

زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: توانستیم در یک بازی سخت سه امتیاز را کسب کنیم. حریف خیلی رو به جلو بازی و ما را دچار مشکل کرد. بازی جدی بود و موقعیت‌های زیادی وجود داشت. سه امتیاز بازی را به دست آوردیم که این از همه مهم‌تر است.

سرمربی رئال‌ مادرید در ادامه افزود: بدترین چیز زمانی است که ابتدا گل نخست را به ثمر می‌رسانید و تنها 10 ‌دقیقه بعد گل مساوی را دریافت می‌کنید. این اتفاق به خاطر آماده نبودمان افتاد. می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم اما بازی هنوز تمام نشده بود. باید دوباره بازی را نگاه و آن را آنالیز کنم. زمانی که نیمه نخست پایان رسید، می‌دانستیم 45 ‌دقیقه دیگر فرصت داریم و می‌توانیم به گل دست پیدا کنیم.

سرخیو راموس در این بازی، پانصدمین بار برای مادرید به میدان رفت و ناچو صدمین بازی‌اش را برای این تیم انجام داد. زیدان در این‌باره اظهار کرد: راموس کاپیتان تیم است. او بازیکن مهمی است. از رکورد راموس شگفت‌زده نیستم. امیدوارم تا سال‌ها به همین روند ادامه بدهد. شایسته همه چیزهایی که به دست آورده بود. او یک نمونه است. ناچو مدافعی است که همیشه حرفه‌ای بازی می‌کند و ویژگی‌های خودش را دارد.

سرمربی فرانسوی درباره صدرنشین شدن موقت بارسلونا گفت‌: نگران پیش افتادن بارسلونا نبودیم. تا پایان همین روند ادامه خواهد داشت. نمی‌توانیم به راحتی به کارمان ادامه‌ بدهیم. باید سعی کنیم همیشه همه امتیازها را کسب کنیم.

پس از آسیب‌دیدگی‌ دنیلو، خامس رودریگس فرصت بازی پیدا کرد. زیدان در مورد هافبک کلمبیایی اظهار کرد: او در شرایط خوبی قرار دارد. به خوبی تمرین می‌کند. خامس برای بازی کردن، آرام است و از شرایط خود رضایت دارد.