زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد که شب گذشته دو گل برای تیمش به ثمر رساند، تاکید کرد که انتظار این موفقیت را داشته است.

به گزارش مرور نیوز، زلاتان در دقیقه 19 گل اول بازی را به ثمر رساند و پس از او جسی لینگارد اختلاف را دوبرابر کرد ولی بازی توسط ساوتهمپتون به تساوی کشیده شد. با این حال در فاصله 4 دقیقه مانده به پایان بازی زلاتان گل دوم را نیز به ثمر رساند و قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد. او پس از بازی تاکید کرد که پیش بینی چنین روزهایی را می کرده است.

زلاتان: پیش بینی این روزها را می‌کردم

او گفت:" پیش بینی من به این شک بود، همه چیز همانطور که دیده بودم پیش رفته است. بقیه ندیدند. به اینجا آمدم تا به دیگران چیزی را که دیدم نشان دهم. برای این به اینجا آمدم : پیروزی. و حالا هم روی دور پیروزی هستیم. هر چه بیشتر پیروز شویم بیشتر راضی می‌شوم."

زلاتان از سال 2001 که آژاکس را ترک کرد، به همراه تمامی تیم‌هایش جام قهرمانی کسب کرده است. او در این رابطه گفت:" هر چه سنم بالاتر می‌رود، بیشتر بابت آن خوشحال می‌شوم. در ابتدا در آژاکس تعریف و تمجید هایی می‌شد ولی معنی اش را نمی‌فمیدم. هر چه سن بالاتر می‌رود، بیشتر متوجه می‌شوید که موضوع، کسب پیروزی و به دست آوردم جام است. این سی و دومین جام من است و خیلی خوشحالم."

زلاتان: پیش بینی این روزها را می‌کردم

زلاتان درباره روند بازی گفت:" فوق العاده بود زیرا 2-0 جلو بدیم ولی حریف دو گل به ما زد و ما را پیش انداخت. موضوع بازی تیمی بود نه انفرادی. به این روند ادامه خواهم داد. از حضورم در انگلیس لذت می‌برم. تماس تلفنی از مورینیو دریافت کردم که رابطه خوبی نیز با او دارم و به همین خطار به اینجا آمدم. خیل خوشحالم که اینجا هستم. درست است که تصمیم خوبی گرفتم ولی پیش بینی می‌کنم و پیش بینی ام نیز درست بوده است."