اورباینو کایرو معتقد است ستاره جوان تیم ملی ایتالیا و تورینو الان 150 میلیون یورو ارزش پیدا کرده است.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از گاتزتادلواسپورت، تورینو در این فصل با گلزنی های آندره بلوتی توانسته عملکرد قابل قبولی در لیگ این فصل ایتالیا داشته باشد. بلوتی با بازیهای خوبی که برای تورینو انجام داده است، ضمن دعوت به تیم ملی ایتالیا، توانسته است چشم استعدادیابان تیم های بزرگ اروپایی را به خود جلب کند.

اورباینو کایرو رئیس باشگاه تورینو درباره ستاره جوان تیمش ادعای عجیبی دارد و گفت: الان ارزش این بازیکن روز به روز در بازار نقل و انتقالات بیشتر شده است. فکر می کنم او الان 150 میلیون یورو ارزش داشته باشد. هر تیمی که می خواهد بلوتی را داشته باشد، باید با چنین مبلغی با ما مذاکره کند تا ما حاضر به مذاکره شویم. او در ابتدای این فصل قراردادش را با تورینو تمدید کرد که باعث می شود این مهاجم تا سال 2021 در تورینو باشد.

بلوتی روز گذشته موفق شد در هشت دقیقه برای تیمش هت تریک کند و به تورینو کمک کند تا برد ارزشمند و پرگلی برابر پالرمو کسب کند.

بلوتی 23 ساله این فصل موفق شده است در 24 بازی برای تیمش 22 گل به ثمر برساند و درجمع برترین گلزنان فصل فوتبال ایتالیا قرار گیرد. این عملکرد خوب همچنین باعث شده است تا سینیشا میهایلویچ نیز به تمجید از این بازیکن بپردازد.