سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان بعد از دیدار با اوکراین بیان کرد: بازی خوب و جان‌داری بود.

به‌ گزارش مرور نیوز، نخستین دیدار تدارکاتی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان فوتبال بانوان با اوکراین امروز (دوشنبه) برگزار شد و شاگردان آزمون با نتیجه‌ بدو ن گل به کار خود پایان دادند. دومین دیدار تدارکاتی تیم‌ ‌ملی بزرگسالان روز چهارشنبه 18 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

مریم آزمون در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: تیم اوکراین بعد از بازی روز گذشته (یکشنبه) بعد از شکست مقابل تیم‌ ‌ملی زیر 19 سال بسیار با انگیزه‌تر برای کسب پیروزی آمده بود. ما نیز نباید فراموش کنیم که دیدارهای تدارکاتی برای محک زدن بازیکنان و آماده شدن برای رقابت‌های آسیایی است. ما نیاز داشتیم تا بازیکنان خود را محک بزنیم تا ببینیم چطور در رقابت‌های بین‌المللی می‌توانند تاکتیک‌هایی که مد نظر ما است را اجرا کنند. در این بازی یکسری برنامه‌های داشتیم و از بازیکنان خواسته شد آنها را اجرا کنند . البته بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشتیم، چرا که چهار تن از آنها به دلیل مصدومیت امروز نتوانستند تیم را همراهی کنند، اما بازیکنانی جوانی که به جای آنها جایگزین شده بودند با انگیزه بازی کردند که برخی از آنها نخستین دیدار بین‌المللی خود را برگزار می‌کردند.

او در ادامه‌ افزود: بازی‌های تدارکاتی بسیار برای تیم خوب است و بازیکنان را برای رویدادهای مهم پیش‌رو با تجربه تر خواهد کرد.

تیم‌ ‌ملی بزرگسالان روز چهارشنبه آخرین دیدار خود را مقابل اوکراین برگزار خواهد کرد که آزمون در این باره گفت‌: بازی بهتری را ارائه خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا به شناختی که از بازیکنان می خواستید در این دیدار دست پیدا کردید یا خیر؟ اظهار کرد: این دیدار به من کمک زیادی کرد تا به شناسایی خود از بازیکنانم دست یابم و ببینیم چقدر به آن روند رو به رشدی که در اردوها داریم، دست خواهیم یافت.