مسابقات آزاد زمستانی سلاح‌های بادی با معرفی نفرات برتر در بخش جوانان و بزرگسالان به پایان رسید.

به گزارش مرور نیوز، در پایان مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی در بخش بزرگسالان محمدرضا سامع و حسین باقری هر دو از اصفهان به ترتیب اول و دوم شدند. همچپنین مجید نامداری از لرستان در جایگاه سوم ایستاد.

در همین راستا، مجتبی قاسم آبادی از مرکزی، فرزاد مناف فر از آذربایجان غربی، هادی قره باغی از قم، مهدی احمدی از تهران و پوریا نوروزیان از ایلام به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

در رشته تفنگ مردان و در رده سنی جوانان سیاوش ذوالفقاریان، تیرانداز ارزنده کشورمان از استان سمنان، مهیار صداقت از تهران و علیرضا داود آبادی از تهران با غلبه بر رقبای خود در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

همچنین در پایان اولین فینال مسابقات زمستانی در رشته تپانچه و در رده سنی جوانان پس از رقابت 22 تیرانداز عرفان صلواتی تیرانداز ارزنده کشورمان ازتهران، مهدی تندری از تهران و محمد تاجدینی از بوشهر با غلبه بر رقبای خود در جایگاه های اول تا سوم ایستادند.

در رشته تپانچه بزرگسال هم که در مرحله مقدماتی 35 ورزشکار دست به سلاح شدند از میان 8 ورزشکار راه یافته به فینال، مرتضی دانا تیرانداز شایسته کشورمان از تهران به مقام قهرمانی و عباس حسنی از فارس به نایب قهرمانی رسیدند. همچنین، دیگر تیرانداز این رقابت‌ها، وحید گل خندان از فارس با قرار گرفتن در جایگاه سوم به کار خود پایان داد.