استاندار خوزستان گفت: من موافقت کردم تا دبیرخانه مسابقات بین‌المللی جام فجر در استان خوزستان تشکیل شود و هر ساله آمادگی برگزاری این مسابقات را در استان خوزستان داریم.

به گزارش مرور نیوز، غلامرضا شریعتی در آیین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر که عصر امروز (جمعه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: مراتب خوشبختی و خوشامد خود را به خدمت تمام حاضران، ورزشکاران، قهرمانان و کسانی که صاحب فن هستند و از نقاط مختلف دنیا در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند، اعلام می‌کنم.
وی بیان کرد: امیدوارم که این پیکارها در سطح بین المللی و با کلاس بالایی برگزار شود. همچنین من موافقت کردم تا ان‌شاءالله دبیرخانه مسابقات بین المللی جام فجر در  استان خوزستان تشکیل شود و هر ساله آمادگی برگزاری این مسابقات را در این جا داریم.
استاندار خوزستان گفت: خوزستان یکی از مهدهای بزرگ تمدن ایران زمین و با فرصت‌ها و پتانسیل‌های بسیار  در زمینه‌های مختلف مانند نفت، گاز، پتروشیمی، کشاورزی، میراث فرهنگی و تاریخی و همچنین برگ درخشانی در ایران زمین است و بنا شده است که در ورزش‌های قدرتی مانند کشتی و وزنه برداری، بیش از پیش سرمایه گذاری کرده و زمینه جذب  و بروز استعدادهای جوانان را  بیشتر فراهم کنیم.
وی بیان کرد: در هیات وزنه برداری خوزستان نیز نیروهایی ارزشمند، علاقه‌مند و پای کار داریم که انگیزه آن‌ها من را به این کار واداشت که با تمام توان استان را برای برگزاری این مسابقات بسیج کنیم.  از این بابت برای ما افتخاری است که با چنین افراد علاقه‌مندی کار می‌کنیم و ان‌شاءالله آینده درخشانی را برای این دوستان پیش بینی می‌کنیم.
شریعتی عنوان کرد: از حمایت‌ها و علاقه‌مندی بسیار و همچنین توجه ویژه و اهتمام آقای مردای، رییس فدراسیون وزنه برداری صمیمانه سپاسگزار هستم. من از تمامی دست اندرکاران این مسابقات، مسوولان کمیته‌های مختلف، مدیرکل سابق و فعلی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی به ویژه همایون یوسفی، عضو فراکسیون ورزش و جوانان که در این زمینه ما را یاری کردند، تشکر می‌کنم.
وی در پایان خطاب به ورزشکاران و شرکت کنندگان در این رقابت‌ها، حاضران گفت: به خوزستان خوش آمدید و ان‌شاءالله در سال‌های آینده با دائمی شدن این مسابقات، بیش از پیش از شما میزبان شما باشیم.

آنتونیو اورسو رییس کنفدراسیون اروپا نیز در آیین افتتاحیه دومین دوره رقابت‌های بین المللی جام فجر، اظهار کرد: در ابتدا از رییس فدراسیون وزنه برداری ایران، مسوولان ملی و تمام حاضران در این مراسم اجازه می‌خواهم که از مهمان نوازی و دعوتشان برای حضور در این مسابقات تشکر کنم.

رییس کنفدراسیون وزنه برداری اروپا با بیان این که وزنه برداری ایران در طول تاریخ به عنوان یک جایگاه نمونه در سطح دنیا بوده است، گفت: همچنین رکوردها و مقام‌های بسیاری در طول تاریخ از این کشور بوده است. همچنن دوست دارم به خاطر برگزاری خوب این مسابقات از آقای مرادی تشکر کنم.

وی عنوان کرد: به عنوان رییس کنفدراسیون قاره اروپا برای همه شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و اقامتی خوب را دارم.

آنتونیو اورسو رییس کنفدراسیون اروپا، حسن آکوش دبیر کنفدراسیون وزنه برداری اروپا، نیکو ولاد، نایب رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری، میلان مهاتوویچ مدرس  صربستانی فدراسیون جهانی، عبدالله جرمال نایب رئیس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و ابراهیم حرب رئیس فدراسیون وزنه برداری اردن و مدرس فدراسیون جهانی از جمله میهمانان خارجی حاضر در سالن هستند.