سرمربی آرسنال عنوان کرد: یوفا و فیفا باید به سرعت از فناوری بازبینی تصاویر استفاده کنند.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از دیلی میل، اتحادیه فوتبال انگلیس قرار است از سال آینده فناوری بازبینی تصاویر مسابقه برای داوران را فراهم کند تا جلوی اشتباه‌های سنگین داوری در جام حذفی گرفته شود. این طرح در جام جهانی باشگاه‌ها مورد استفاده قرار گرفت و اکنون قرار است بیش از قبل فراگیر شود.

آرسن ونگر طرفدار این فناوری است و معتقد است یوفا نیز باید از این شیوه در بازی‌های خود استفاده کند. او درباره این موضوع گفت‌: صادقانه من باور دارم که در پنج سال آینده اگر یوفا سیستم بازبینی تصاویر را در بازی‌های خود استفاده نکند ضرر خواهد کرد و هواداران و باشگاه‌ها معترض خواهند بود چرا که تصمیماتی اتخاذ می‌شود که ناعادلانه است. هواداران و شبکه‌های تلویزیونی پول زیادی را پخش می‌کنند تا بتوانند فوتبال خوبی را ببینند و یا برای بینندگان امکان دیدن آن را فراهم کنند، وقتی تصمیمات داوری چنین باشند هواداران دلسرد می‌شوند و یوفا ضرر مالی خواهد دید.

سرمربی آرسنال در ‌ادامه‌ اضافه کرد: اگر یوفا و فیفا چنین امکاناتی را فراهم نکنند و شرایط را عادلانه‌تر نکنند همان اتفاقی پیش می افتد که در بازی بارسلونا و پاری ‌سن‌ ژرمن و یا در بازی بایرن مونیخ و آرسنال رخ داد.

آرسنال بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا اکنون تمرکز خود را معطوف به جام حذفی و لیگ برتر انگلیس کرده است. آنها امشب در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس برابر تیم دسته پنجمی لینکلن به میدان خواهند رفت.