سرمربی سویا بعد از تساوی با آلاوس عنوان کرد تیمش با این سبک بازی برابر لستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا به مشکل خواهد خورد.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز و ‌به نقل از ساکرنت، سویا در هفته‌ بیست و هفتم لالیگا در زمین آلاوس به تساوی یک بر یک رسید تا دو امتیاز حساس این بازی را از دست بدهد. با این نتیجه اما سویا جایگاه سوم خود را حفظ کرد.

خورخه سامپائولی بعد از توقف تیمش در این بازی گفت‌: اگر بخواهیم همین عملکرد را در بازی برابر لسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشیم، به مشکل برمی‌خوریم و حذف می‌شویم. در این بازی ضعیف عمل کردیم و اشتباه های زیادی داشتیم که آلاوس ما را تنبیه کرد و از اشتباه‌های ما بیشترین بهره را برد. کنترل بازی در اختیار ما نبود و این مساله برای ما نگران کننده است. امیدوارم در بازی آینده این طور نباشیم چون به مشکل می‌خوریم.

سرمربی سویا در ادامه‌ گفت‌: هویت فوتبالی‌مان را از دست دادیم. حالا باید به خودمان بیاییم چون زمان زیادی نداریم و بازی‌های حساسی در پیش‌رو داریم.

سویا در حالی باید در اواسط هفته‌ جاری برابر لسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند که در بازی رفت، دو بر یک این تیم انگلیسی را شکست داد. بعد از برکناری کلودیو رانیری (سرمربی پیشین و ایتالیایی این تیم) لسترسیتی روند رو به رشدی داشت و توانست با نتیجه‌ مشابه سه بر یک تیم‌های لیورپول و هال سیتی را شکست بدهد و بازی این هفته‌ آنها برابر آرسنال به دلیل حضور توپچی‌های لندن در جام حذفی، به تعویق افتاد تا «گرگ‌ها» زمان بیشتری برای استراحت داشته باشند.

سرمربی سویا در پایان صحبت‌هایش گفت‌: بازی با لسترسیتی متفاوت است. آنها بازیکنان سریع و فیزیکی در اختیار دارند و فوتبال خوبی نیز به نمایش می‌گذارند. به آنجا می‌رویم تا بتوانیم نتیجه‌ خوبی را کسب کنیم و حریف را شکست بدهیم. در غیر این صورت به مشکل می‌خوریم.