سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ابراز امیدواری کرد میزبان خوبی برای لخویا باشند و روز سختی را برای این تیم رقم بزنند.

به گزارش مرور نیوز سیداکبر پورموسوی در نشست خبری دیدار استقلال خوزستان - لخویای قطر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امیدوارم که با کمک و تلاش همه بتوانیم میزبان خوبی برای لخویا باشیم.

وی افزود: باید مقابل تیم لخویا که قدرتمند است و منابع مالی زیادی هم دارد، حمایت پر شور هواداران را همراه‌مان داشته باشیم. قطعاً با حمایت هواداران و سختکوشی بازیکنان می‌توانیم روز سختی را برای آنها رقم بزنیم. آنالیز خوبی از این تیم داریم. هم از بازی‌های داخلی و هم لیگ قهرمانان از آنها شناخت داریم و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین خاطرنشان کرد: بازی فردا برای ما مهم است و با تمام تمرکز بازی خواهیم کرد تا مردم خوشحال شوند. بازیکنان ما هم فردا با قلب‌شان بازی می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند.

پورموسوی در پاسخ به سؤالی درباره شرایط مالی استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان همه این سختی‌ها را به خاطر مردم و هواداران تحمل کردند و هیچ وقت به خاطر شرایط مالی کم نگذاشتند. این ویژگی خوب تیم ما بوده که با همه سختی‌ها نتایج خوبی گرفتیم. فردا هم بازی خوبی انجام می‌دهیم و با تلاشی که خواهیم کرد دنبال سه امتیاز هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که فردا تیمش برای برد به میدان خواهد رفت یا محتاط عمل می‌کند، اظهار داشت: تمام تلاش ما کسب سه امتیاز است تا به هواداران هدیه بدهیم. با این حال با توجه به شرایط بازی باید تلاش کنیم ابتدا گل نخوریم. لخویا یکی از بهترین تیم‌های گروه ماست و با شرایطی که داشته، بیشتر بازیکنانش خارجی و دو ملیتی هستند. ما تلاش می‌کنیم روز سختی برای آنها رقم بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص نقطه قوت لخویا گفت: تیم‌هایی که به این شکل هستند، خط هافبک خوبی دارند و بهترین عملکرد را نیز خط حمله آنها دارد.