تیم فوتبال پیام با پیروزی پرگل برابر سهیل در یک قدمی صعود به لیگ برتر فوتبال استان قم قرار کرفت.

به گزارش مرور نیوز، هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های استان قم به پایان رسید و تیم فوتبال پیام توانست با کسب یک پیروزی دیگر در آستانه قهرمانی این مسابقات قرار گیرد اما صعود این تیم هنوز مسجل نشده است.

تیم‌های فوتبال پیام و سهیل روز دوشنبه در ورزشگاه تختی قم برابر هم صف آرایی کردند که در این بازی تیم پیام توانست در یک بازی برتر 4 بر یک سهیل قعرنشین را شکست داد و به لطف این پیروزی فاصله خود با مدعیان در صدر جدول را افزایش دهد.

پیام با این برد 24 امتیازی شد و اختلاف خود را با تیم رده دومی شاهین به 5 امتیاز افزایش داد تا با توجه به فاصله 2 هفته‌ای تا پایان لیگ دسته اول از شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی و سهمیه صعود مستقیم به لیگ برتر فوتبال استان قم برخوردار شود.

شاهین، تیم دوم جدول که به دنبال حفظ این رتبه و صعود به دیدار پلی آف برای راهیابی به لیگ برتر است در هفته دوازدهم در مصاف با یاران 2 بر صفر به پیروزی رسید و 19 امتیازی شد اما موقعیت این تیم توسط عقاب 18 امتیازی تهدید می‌شود.

عقاب که در صورت پیروزی در بازی این هفته می‌توانست با 20 امتیاز به رده دوم صعود کند در مصاف با پیام به تساوی بدون گل بسنده کرد تا با 18 امتیاز تیم سوم جدول باشد و در 2 بازی باقی مانده برنامه تصاحب جایگاه شاهین در رده دوم را دنبال کند.

تیم فوتبال پیروزان، ناکام بزرگ دیدارهای هفته دوازدهم بود به طوری که این تیم پیش از مسابقات هفته دوازدهم با 17 امتیاز در رده دوم قرار داشت اما در این هفته در عین ناباوری 4 بر 2 به آرمان باخت و به رده چهارم جدول سقوط کرد.

وضعیت جدول به گونه‌ای است که در فاصله 2 هفته مانده به پایان لیگ دسته اول، قهرمانی پیام و صعود این تیم به لیگ برتر تا حدود زیادی محتمل است اما تیم‌های شاهین، عقاب، پیروزان و آریا برای کسب رتبه دوم شانس دارند به طوری که تیم دوم برای بازی با تیم هفتم لیگ برتر و کسب سهمیه لیگ برتر، راهی مسابقه حذفی می‌شود.