تنیسور شماره یک پیشین انگلیس اعلام کرد دلیل مسئولان مسابقات تنیس برای دادن وایلد کارت به ماریا شاراپووا، جذب تماشاگران بیشتر است.

به گزارش مرور نیوز و ‌به نقل از یورو اسپورت، بسیاری از تنیس‌بازان و مسئولان ورزشی از دادن وایلد کارت به ماریا شاراپووا بلافاصله بعد از به پایان رسیدن محرومیتش گله‌مند هستند. شاراپووا در روزهای پایانی محرومیت 15 ماه خود به دلیل مصرف ملدونیوم به سر می‌برد.

مسابقات اوپن اشتوتگارت، مادرید و ایتالیا به شاراپووا وایلد کارت دادند. هنوز مشخص نیست مسابقات اوپن فرانسه نیز به شاراپووا اجازه حضور می‌دهد یا خیر. گرگ راسدسکی درباره این اتفاق گفت‌: باید هر دو سوی ماجرا را ببینیم. مسئولان مسابقات می‌خواهند که نام تنیس‌بازان بزرگ در بین بازیکنان باشد. حضور شاراپووا می‌تواند تماشاگران را به علت مسابقات جذب کند.

با این حال از نظر بازیکنان، شاراپووا باید دوباره تلاش کنند تا جایگاه قبلی خود را به دست آورد. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید او باید دوباره این مسیر را برود. در پایان تنیس یک سرگرمی است. اگر او باعث فروش بلیت‌های بیشتر می‌شود چراکه مسئولان نباید اجازه حضور به او را بدهند؟

راسدسکی همچنین درباره موفقیت‌های راجر فدرر گفت‌: بسیاری از رسانه‌ها نوشته بودند فدرر تمام شده است و دیگر قهرمان نمی‌شود اما او بهترین نمایش خود را دارد. او بهتر و هوشمندتر شده است. اگر او همین طور ادامه‌ بدهد، بعید نیست که دوباره در گرند اسلم‌ها قهرمان شود.