مایکل کریک، هافبک باتجربه منچستریونایتد، با وجود کسب نتایج نه چندان خوب شیاطین سرخ در هفته های اخیر، همچنان به کسب سهمیه لیگ قهرمانان امیدوار است.

به گزارش مرور نیوز، شیاطین سرخ شب گذشته در اولدترافورد برابر اورتون با تساوی 1-1 متوقف شدند تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

آنها با 54 امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارند و با تیم چهارم یعنی سیتی، فعلا 4 امتیاز اختلاف دارند. شاگردان مورینیو به فاصله 9 هفته تا پایان رقابت ها باید این فاصله را جبران کنند تا پس از یک سال دوری، بار دیگر به لیگ قهرمانان بازگردند.

کریک: از کسب سهمیه لیگ قهرمانان ناامید نیستیم

مایکل کریک در همین رابطه گفت:« دو امتیاز دیگر از دست دادیم. شرایط آسان نیست وقتی همه چیز خوب پیش نمی رود. دو تساوی کسب کردیم ولی باید به تلاش کردن ادامه دهیم. ما تنها نمی توانیم گل اول بازی را به ثمر برسانیم تا خط دفاعی حریف را باز کرده و کار را برای خودمان آسان تر کنیم. ما باید به این مشکلات توجه کرده و سعی کنیم بهبود پیدا کنیم. البته کار آسانی نیست ولی مطمئنم ما این مشکل را حل کرده و پیشرفت خواهیم کرد. به طور کلی عملکردمان در بازی های خانگی خوب بوده است.

شاید بهترین نمایش ها را نداشته ایم ولی فکر می کنم ثابت کرده ایم که برای پیروزی هر کاری در زمین انجام می دهیم. در پایان بازی مقابل اورتون، یک گل نیز به ثمر رساندیم ولی می دانیم که آن کافی نبود. شما هیچ گاه نباید تسلیم شود. گاهی اوقات نتایج آن طور که می خواهید رخ نمی دهند. اکنون وظیفه ما سخت تر از قبل شده ولی هیچ گاه تسلیم نخواهیم شد.»