کاپیتان تیم فوتبال صبای قم گفت:‌ به احتمال فراوان در بازی مقابل استقلال از میادین فوتبال خداحافظی خواهم کرد.

به گزارش مرور نیوز، رضا عنایتی در خصوص برتری تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: بازی خوب و هوشمندانه‌ای انجام دادیم و موفق شدیم تیم خوب تراکتورسازی را شکست دهیم.

وی افزود: معتقدم اگر کمی احساس مسئولیت در تیم ما زودتر شکل می‌گرفت الان در رده‌های بالاتر جدول حضور داشتیم ولی همه مسائل را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم در 4 فینال آینده با همین رویه به میدان برویم.

کاپیتان صبای قم تاکید کرد: ما فقط تا امروز فرصت خوشحالی داشتیم و نباید در باد این پیروزی بخوابیم و من اعتقاد دارم اتفاق خاصی رخ نداده چون سیاه‌جامگان هم بازی‌اش را برد و ما در جدول همچنان سر جایمان هستیم.

مهاجم سابق ابومسلم در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد دلش با سیاه‌جامگان هم هست که این تیم سقوط نکند، گفت: نمی‌دانم باید این حرف را بزنم یا نزنم. ولی خدا شاهد است که دوست دارم سیاه‌جامگان در لیگ برتر بماند.ولی متاسفانه این تیم حریف مستقیم صبا است و من از صبا پول می‌گیرم و قوانین حرفه‌ای این شرایط را ایجاب می‌کند که تا آخرین نفس برای صبا بجنگم. در مجموع برای سیاه‌جامگان و بر و بچه‌های خوب شهر مشهد آرزوی موفقیت می‌کنم.

عنایتی در خصوص اینکه فکر می‌کرد صبا 3 گل به تراکتورسازی بزند، گفت: فوتبال پر است از اتفاقات باورنکردنی. ما هم فکر نمی‌کردیم 3 گل بزنیم اما انگیزه برد در بین بازیکنان ما وجود داشت و انصافا وقتی تراکتورسازی جلو کشیده بود از ضد حملات‌مان نهایت استفاده را بردیم. به نظر من تراکتورسازی باید روی جام حذفی تمرکز کند و دوم و سوم شدنش در جدول تاثیری بای این تیم نخواهد داشت.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش با استقلال گفت: بازی با استقلال یکی از 4 فینالی است که ما در پیش داریم. باید طوری بازی کنیم که صبا را در لیگ نگه داریم و مطمئنا در هر 4 مسابقه با انگیزه مضاعف به میدان خواهیم رفت.

کاپیتان سابق استقلال در خصوص زمان خداحافظی‌اش از میادین فوتبال گفت: احتمال اینکه در بازی با استقلال از فوتبال خداحافظی کنم بسیار زیاد است. در حال برنامه‌ریزی هستم و ان‌شاالله تا روز چهارشنبه تصمیم نهایی را خواهم گرفت. همیشه به خدا توکل کردم و امیدوارم در مورد این تصمیم مثل تمامی زندگی کمک حالم باشد.