سرمربی چلسی عنوان کرد هنوز قهرمانی تیمش در لیگ برتر انگلیس قطعی نشده است و این تیم باید با جدیت تمام سایر بازی‌های لیگ برتر را دنبال کند.

به‌ گزارش ‌مرور نیوز ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی شب گذشته (شنبه) در هفته‌ سی و دوم لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه‌ سه بر یک بورنموث را از پیش‌رو بردارد و یکی از دیدارهای سخت خودش را با موفقیت به پایان برساند.

آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی گفت‌: هنوز قهرمانی ما قطعی نشده است. هنوز بوی قهرمانی را هم حس نمی‌کنم. هفت بازی تا پایان لیگ برتر باقی‌ مانده است و هر اتفاقی می‌تواند رخ بدهد. برنامه آسانی نداریم و این را به خوبی می‌دانیم. بهتر است بازی به بازی پیش برویم. متاسفانه بعد از شکستی که در برابر کریستال پالاس در خانه داشتیم که سزاوار آن هم نبودیم، برابر منچسترسیتی بازی کردیم که نزدیک بود امتیاز از دست بدهیم. دیدار امروز هم بازی نزدیکی بود که ممکن بود پیروز نشویم ولی خوشبختانه واکنش خوبی به آن شکست داشتیم و توانستیم هر دو دیدار باقی‌ مانده را با برد به پایان برسانیم.

سرمربی چلسی ادامه‌ داد: فراموش نکنید فصل گذشته تاتنهام تا پایان برای کسب قهرمانی جنگید و این نشان می‌دهد که آنها تیم خیلی خوبی هستند. فصل گذشته چلسی برای رده دهم بازی کرد اما اکنون ما در صدر جدول این رقابت‌ها قرار داریم. این را هم در نظر بگیرید که تاتنهام در فصل نقل‌ و انتقالات تقویت شد. این تیم از فصل گذشته قوی‌تر هست. این خیلی مهم است که این طور مسائل را در نظر بگیریم و بعد به مقایسه دو تیم بپردازیم.

سرمربی آبی پوشان لندنی در پایان گفت‌: تحت فشار قرار گرفتن را دوست دارم و با فشار زندگی می‌کنم. اگر روی ما مربیان فشاری نباشد، خودمان مربیان باید برای خودمان فشار ایجاد کنیم چون در این شرایط است که بهترین عملکرد شما بروز پیدا می‌کند و موفق می‌شوید.