رئیس هیئت تکواندوی استان قم اعلام کرد مربی سابق تیم ملی، هدایت تیم‌های تکواندوی قم را بر عهده می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز، محمد جمشیدی اظهار کرد: بر اساس رایزنی‌های انجام شده، مقرر شده است بیژن مقانلو مربی سابق تیم ملی تکواندوی کشورمان که از اعتبار زیادی در جامعه تکواندوی ایران و بین الملل برخوردار است هدایت تیم‌های تکواندوی قم را بر عهده بگیرد.

وی افزود: بیژن مقانلو در المپیک ریو 2016 هدایت تیم ملی تکواندو را بر عهده داشت و امیدواریم حضور این مربی بزرگ در استان قم بتواند راهگشای مسیر رشد تکواندوکاران جوان قمی باشد و تکواندو قهرمانان جدیدی به عرصه ملی معرفی کند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: مقانلو پیش از این اعلام کرده بود که می‌خواهد دوران مربی گری خود را در خارج از ایران دنبال کند اما پس از استعفای وی از تیم ملی استان‌های زیادی به دنبال حضور وی بودند اما مقانلو به پیشنهاد ما جواب مثبت داد.

جمشیدی بیان داشت: مقانلو یک پیشنهاد خارجی دارد که این پیشنهاد هنوز هم مطرح است و اگر با طرف خارجی به توافق برسد راهی آن کشور می‌شود و در غیر این صورت با هیئت تکواندوی قم در بخش آموزش و تربیت نیروی انسانی و حضور تیم‌های تکواندوی قم در عرصه کشور همکاری می‌کند.

وی عنوان کرد: حضور پررنگ در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ‌ها در رده‌های سنی مختلف برنامه جدی هیئت تکواندوی استان قم در سال 96 است و ما امیدواریم تکواندوکاران نونهال و نوجوان و جوان ما که در سال‌های اخیر آموزش دیده‌اند با حضور در مسابقات قهرمانی کشور تجربیات بیشتری کسب کنند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: وضعیت تکواندوی قم از نظر ورزشکار و نیروی انسانی مطلوب است اما تکواندو به عنوان یک رشته مدال آور و موفق در المپیک و مسابقات جهانی این ظرفیت را دارد که جمعیتی بیش از این را در قم به خود جذب کند.