تهران- ایرنا- رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به برگزاری مراسم جشن قهرمانی سرخپوشان پس از مسابقه دو تیم فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد گفت: در این راستا پلیس راهور پایتخت تمهیداتی برای سهولت در تردد خودروها در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی اعمال می کند.

سرگرد علی‌اصغر شریفی روز چهارشنبه به مرور نیوز با اشاره به استقرار مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت از ساعت 13 امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی اظهار کرد: با توجه به شرکت جمع کثیری از هواداران پرسپولیس در این مراسم و پیش بینی تمهیدات لازم ازسوی سازمان اتوبوسرانی و مترو و از سویی کمبود پارکینگ خودرو، از این افراد درخواست می شود برای حضور در ورزشگاه آزادی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
سرگرد شریفی تصریح کرد: موتورسواران نیز طبق قانون و بر اساس ظرفیت خود سرنشین راکب سوار کرده و از کلاه ایمنی نیز استفاده کنند و با سرعت مطمئنه به رانندگی بپردازند.
رئیس مرکز اطلاع‌ رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس تا پایان مراسم و روان شدن تردد خودروها در این محل حضور خواهد داشت، تصریح کرد: ماموران پلیس در صورت مشاهده هر گونه توقف دوبله و سد معبر آن ها را اعمال قانون کرده و با جرثقیل جابجا می کند.