معاون وزیر ورزش با اشاره به فعالیت بیش از دو هزار سمن در کشور، گفت: نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است.

به گزارش مرور نیوز، امیررضا خادم در مراسم جشنواره نشاط و امید که عصر یکشنبه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی در مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه آینده کشورها به جوانان و حضور فعال این قشر بستگی دارد، اظهار کرد: طی سنوات اخیر رویکرد جدیدی در حوزه جوانان رخ‌داده است .

وی با اشاره به اینکه در حالی تعداد سمن‌های فعال کشور در سال 92 بیش از 50 سازمان مردم‌نهاد بود که این مهم اکنون به بیش از 2 هزار سمن رسیده است، گفت: نگاه امنیتی معطوف بر فعالیت سمن‌ها برداشته‌شده است .

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به طرح‌های حمایتی دولتی در حیطه جوانان، تصریح کرد: هزار و 800 طرح پیشنهادشده از طرف سمن‌ها موردحمایت مالی دولت قرارگرفته است .

خادم با اشاره به اینکه در سال جاری دولت کمک خوبی به بخش جوانان کرده است، گفت: بودجه این بخش از 15 میلیارد تومان به 400 میلیارد تومان افزایش‌یافته که بنا است بخش اعظم آن در بخش احداث خانه‌های جوان هزینه شود .

وی با اشاره به دو انتخابات پیش روی کشور، گفت: امید است با حضور پرشور جوانان انتخابات به نحو احسن برگزار و همچون سنوات اخیر کشور در مسیر رشد و بالندگی قرار گیرد .