نشست روسای فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای و فدراسیون پزشکی ورزشی با تاکید بر توسعه و تعامل بیشتر این دو رشته برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای در این نشست که امروز دوشنبه در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد با اشاره به توانمندی‌های مجموعه پزشکی ورزشی گفت: امیدوارم تعامل گسترده و خوبی بین دو فدراسیون شکل گیرد تا به یمن این همکاری ، سیر حرکتی فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای مطابق آنچه که مد نظر مسئولان بلندپایه کشور است با شتاب بیشتری دنبال شود.

وی افزود: ما به خوبی می‌توانیم به اهداف فرهنگی این ورزش که همان نکات و سجایای اخلاقی و پهلوانی است در کنار سلامت جسم و روان، دست یابیم و این مستلزم تعامل همه جانبه نهادها، سازمانها و عزمی ملی است.
غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزش هم به تشریح خدمات متنوع این فدراسیون پرداخت و تصریح کرد: همواره تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جامعه ورزش کشور ارائه دهیم و خوشبختانه رضایت ورزشکاران و فدراسیون های مختلف گویای حرکت رو به جلوی این فدراسیون است.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این ، ایستایی و سکون در مجموعه پزشکی ورزشی به عنوان مجموعه ای که بدنه آنرا قشر تحصیلکرده و متخصص زیر شاخه های مختلف پزشکی ورزشی تشکیل می دهد ، معنی ندارد. در این راستا همواره تلاش دارد هم به لحاظ اندوخته های علمی و هم به لحاظ کمیت و کیفیت خدمات ، روند رو به رشدی را داشته باشد. از طرفی ما از نگاه فرهنگی به مقوله ورزش نیز غافل نیستم و در ذیل این نگاه طبیعتا فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به عنوان متولی ورزش آئینی و مذهبی قطعا باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. به هر حال انتظار داریم سطح همکاری های این دو فدراسیون نیز در بخش هایی مختلف، توسعه یابد.