حضور 8 بازیکن یک کارته در لیست استقلال باعث شده تا منصوریان برای استفاده از این بازیکنان تردید داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز، استقلالی ها تقریبا بیش از 90 درصد مسیر صعود را طی کردند و تنها با یک شگفتی از صعود باز خواهند ماند تا منصوریان برای دیدار این تیم برابر التعاون عربستان با یک علامت سوال بزرگ و مهم رو به رو باشد.

امید ابراهیمی، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، جابر انصاری، بهنام برزای، رابسون و علی قربانی 8 بازیکن استقلال هستند که در 5 بازی گذشته ی این تیم از سوی داوران با کارت زرد جریمه شدند و با دریافت یک کارت زرد دیگر اولین دیدار استقلال در مرحله ی یک شانزدهم را از دست می دهند؛ اتفاقی که می تواند برای منصوریان ضرری بزرگ باشد.

از سوی دیگر بر اساس قوانین فدراسیون فوتبال آسیا، کارت زرد تمامی بازیکنان در پایان این مرحله پاک می شود و تنها محرومیت ها به دور بعد منتقل می شود و این موضوع به این معنی است که اگر استقلالی ها در دیدار برابر التعاون کارت زردی دریافت نکنند، می توانند بی دغدغه راهی مرحله بعد شوند.

حضور بازیکنانی مانند امید ابراهیمی، رابسون و خسرو حیدری که از مهره های اصلی منصوریان در این لیست هستند اتفاقی است که می تواند باعث شود تا منصوریان به تعدادی از بازیکنان خود در این دیدار استراحت دهد تا قطعا آنها را در دیدار مرحله یک شانزدهم داشته باشد.