'افشین بیابانگرد' و 'حسین نوری' در وزن 71 و 85 کیلوگرم روز پنجشنبه با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

به گزارش مرور نیوز، 'افشین بیابانگرد' ملی پوش کشورمان در دومین روز مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در دهلی نو در دور دوم با نتیجه 3 بر 1 'دیپاک' از هند را شکست داد .
'بیابانگرد' در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان 'نورقاضی آسانگولوف' از قرقیزستان و هیوجون ژانگ از چین می رود.
در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور اول با نتیجه 6 بر صفر 'کانگ' از کره جنوبی را شکست داد، وی در دور دوم مقابل 'فی پنگ' از چین با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی رسید. نوری در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده کشتی میان 'آسکات بیشبیکوف' از قرقیزستان و 'عظمت کاستوبایف' از قزاقستان می رود.
' سامان عبدولی' دیگر فرنگی کار کشورمان نیز در وزن 59 کیلوگرم امروز در دور دوم به مصاف 'توختایف ' از ازبکستان رفت و با نتیجه 2 بر 1 به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.
عبدولی در دور اول با نتیجه 3 بر 1 'روزادور ژوگانیف' از تاجیکستان را مغلوب کرد.
رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز چهارشنبه به مدت دو روز با شرکت فرنگی کاران کشورمان در ورزشگاه ایندیرا گاندی دهلی نو پایتخت هند آغاز شد.
در نخستین روز مسابقات ،رامین طاهری، سید مصطفی صالحی زاده و بهنام مهدی زاده به ترتیب در اوزان ، 80، 98 و 130 کیلوگرم در فینال پس از شکست رقبای خود مدال طلا را کسب کردند.
علی ارسلان دیگر فرنگی کار کشورمان نیز دروزن 66 کیلو گرم به مدال برنز دست یافت .
تیم ایران روز گذشته در پایان نخستین رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا با کسب سه مدال طلا و یک برنز با کسب 42 امتیاز به طور مشترک با قزاقستان در جایگاه دوم ایستاد.