کرمانشاه- ایرنا- در دومین روز از مسابقات کاراته بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در باکو، محدثه آقایی بانوی کاراته کا کرمانشاهی مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.

به گزارش مرور نیوز، محدثه آقایی که نماینده وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران در مسابقات کاراته همبستگی کشورهای اسلامی بود که با یک شکست و یک پیروزی مقام سوم را بدست آورد.
بانوی کاراته کا کرمانشاهی در مسابقه اول خود مقابل 'ملتم هوکااوغلو' از ترکیه که دارنده مدال طلا امیدهای جهان و نقره رقابت های قهرمانی اروپاست یک بر صفر نتیجه را واگذار کرد.
آقایی با وجود این شکست به دلیل راه یابی کاراته کا ترکیه ای به دیدار فینال و به علت کمبود ورزشکار در وزن 68+ کیلوگرم، شانس حضور در مسابقه رده بندی را پیدا کرد.
وی در این مرحله به مصاف ' دسینتا بانورئا ' از اندونزی رفت و با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید و مدال برنز را کسب کرد.

بهنوش نجفی از کسب مدال بازماند
یکی دیگر از بانوان کاراته کا کرمانشاهی حاضر در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، بهنوش نجفی نماینده وزن 68- کیلوگرم ایران بود که از کسب مدال بازماند.
وی پس از یک دور استراحت، در مبارزه اول ' بینتو کوما' کاراته کا کشور سنگال را 2 بر یک شکست داد ولی در دیدار دوم مقابل ' ارینا زارتسکای ' از کشور آذربایجان سه بر صفر شکست خورد.
نجفی به دلیل راهیابی حریف آذربایجانی به دیدار فینال، روانه مسابقه رده بندی شد که در این مرحله پس از تساوی صفر بر صفر مقابل نادا محمد از مصر شکست خورد و نتوانست به مدال برنز دست یابد.
پیش از این هم سعید احمدی دیگر کاراته کا کرمانشاهی عضو تیم آقایان با قبول شکست برابر نماینده ترکیه از مسابقات حذف شده بود.
چهارمین دوره بازی های کشورهای اسلامی با حضور نمایندگان 54 کشور و در 22 رشته ورزشی از 22 تا 31 اردیبهشت در باکو پایتخت جمهوری آذربایجان برگزار می شود.
کاروان ایران با ترکیب 280 نفر (127 ورزشکار مرد و 31 ورزشکار زن) در 20 رشته در این بازی ها حضور دارد.