سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه فیلم بازی های حریفان خود را دیده ایم، گفت: شناخت کاملی از حریفان داریم ولی همزمان آنها نیز شناخت کاملی از تیم ایران دارند و این موضوع دیگر نقطه قوت محسوب نمی شود.

به گزارش مرور نیوز، از فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی با بیان اینکه در عصر ارتباطات زندگی می کنیم، افزود: فیلم بازی های حریفان خود را در اختیار داریم و آنها هم فیلم بازی های ایران را در اختیار دارند.
وی تصریح کرد که بعد از جام جهانی بزرگسالان، جام جهانی جوانان بزرگ ترین آوردگاه فیفا است.
تیم جوانان ایران در گروه سه جام جهانی 2017 کره جنو بی با تیم های زامبیا، ‌پرتغال و کاستاریکا هم گروه است.
پیروانی با بیان اینکه دومین جلسه تمرینی تیم ایران بعد از یک سفر طولانی برگزار شده است، اظهار داشت: بازیکنان مقداری خسته هستند ولی با این حال امروز صبح و بعدازظهر تمرین کرده ایم.
سرمربی تیم فوتبال جوانان ادامه داد: شرایط جسمانی بازیکنان خوب است و از نظر روحی هم وضعیت خوبی دارند؛ فردا نیز صبح و بعدازظهر تمرین خواهیم کرد و خوشبختانه همه شرایط ایده آل است.
وی درباره میزبانی کره جنوبی گفت: این موضوع را از دو منظر می توان بررسی کرد؛ اول نظمی است که در کشور کره جنوبی وجود دارد و نکته بعدی نظارت فیفا است و ناظران فیفا در این باره نظارت دارند.
پیروانی ادامه داد: از نظر امکانات همه شرایط در کره جنوبی مناسب و ایده آل است.
سرمربی تیم جوانان ایران درباره اینکه آیا دیدار دوستانه ای در کره جنوبی برگزار می شود یا نه؟ گفت: روزی که به اینجا آمدیم، نماینده فیفا اعلام کرد که تیم ها حق دارند پنج روز قبل از مسابقات بازی کنند؛ تیم پرتغال در ژاپن اردو زده بود و آمریکا هم در ژاپن بوده است.
وی افزود: تیم ایران اگر 4 روز زودتر به کره جنوبی می آمد، می توانستیم بازی تدارکاتی انجام دهیم ولی با این وجود خوشحالم که در تهران دو بازی تدارکاتی با سنگال انجام دادیم.
رقابت های جام جهانی جوانان به میزبانی کره جنوبی از 30 اردیبهشت ماه آغاز می شود و 21 خرداد ماه پایان خواهد یافت.