تیم مقاومت قرچک موفق شد به‌عنوان تیم اول راهی لیگ برتر فوتسال شود.

به گزارش مرور نیوز، هفته ششم و پایانی مرحله گروهی پلی‌آف لیگ دسته اول امروز با انجام دو بازی از ساعت 16 برگزار شد که در یکی از آنها مقاومت قرچک مهمان سن‌ایچ ساوه بود.


تا پیش از بازی‌های این هفته تیم‌های مقاومت قرچک با 10 امتیاز(تفاضل گل 3+)، آتلیه طهران قم با 7 امتیاز(تفاضل گل 2+)، سن‌ایچ ساوه با 7 امتیاز(تفاضل گل 5-) و نفت امیدیه با 4 امتیاز(تفاضل گل صفر) به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم بودند و باتوجه به اینکه دو تیم لیگ برتری می‌شدند، هر 4 تیم امروز شانس راهیابی به سطح اول فوتسال ایران را داشتند.


مقاومت قرچک ابتدا با گل سعید رحیمی‌نیا پیش افتاد اما پس از آن سن‌ایچ دو گل توسط الیاس براتی و مهرداد کریمی به ثمر رساند تا شانس ساوه‌ای‌ها برای لیگ برتری شدن زیاد باشد ولی گل‌های محمد گراوند و صابر خوش‌نما مقاومت را 3 بر 2 پیش انداخت.


پس از این گل به طرز مشکوکی برق سالن قطع شد و دقایق زیادی بازی به وقفه افتاده بود اما بلافاصله با به جریان افتادن مسابقه سن‌ایچ توسط براتی گلزنی کرد.


یک بار دیگر بعد از مساوی شدن مسابقه دقایق زیادی مسابقه به وقفه افتاد اما با دخالت مسؤولان بازی به جریان افتاد و در نهایت جدال سن‌ایچ و مقاومت با تساوی 3 بر 3 تمام شد.


مقاومت قرچک با این تساوی 11 امتیازی شد و به‌عنوان تیم اول لیگ یک به لیگ برتر فوتسال راه یافت.


در فصل اخیر لیگ برتر فوتسال تیم با سابقه شهید منصوری قرچک از حضور در مسابقات انصراف داده بود اما این موفقیت مقاومت موجب شد قرچکی‌ها دوباره به سطح اول فوتسال ایران برگردند.